четверг, 24 ноября 2016 г.

Секторний живильник кульового млина 3,2х15

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5044

Секторний живильник кульового млина 3,2х15 + деталювання + специфцікації

Карта мащення кульового млина 3,2х15

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5043

Карта мащення кульового млина 3,2х15

Кульовий млин 3.2х15 м + специфікації

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5042

Кульовий млин 3.2х15 м + специфікації

Розрахунок витрати мастильних матеріалів

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5041

Розрахунок витрати мастильних матеріалів

Система мащення і система гідроприводу трубного млина 3,2х15

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2681

Для мащення основних вузлів тертя трубнихмлинів застосовують мінеральні і пластичні мастильні матеріали. При використанні минеральних масел застосовують методи мащення – неперервне, періодичне циркуляційне мащення занурення і під тиском, мащення масляним туманом та ін. При використання пластичних мастильних матеріалів застосовують ресурсне мащення (одноразове перед початком роботи), мащення набивкою, під тиском та ін.

Мастила. Загальні відомості

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2680

У машинах і механізмах багато вуз­лів тертя (підшипники, ресори, деякі зубчасті передачі, карданні з єднання тощо), які не вдається змащувати рідкою оливою, оскіль­ки до них не можна або невигідно її безперервно подавати. Для ма­щення цих вузлів використовують мастила.

Розрахунок транспортування обладнання (трубного млина 3,2х15)

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5040

В процесі експлуатації обладнання комплексів та ліній для виробництва будівельних матеріалів та виробів виникає необхідність в їх транспортуванні. Машини транспортують із заводу-виробника на підприємство, з підприємства на ремонтне підприємство і назад, з одного об єкта робіт на інший, на місце зберігання і т.д., використовуючи для цього ґрунтові і автомобільні дороги, залізничні та інші шляхи.
Найбільш ефективним треба вважати перевезення машин на причепах-ваговозах і на кузові автомобіля на відстань до 150 км, по залізничній дорозі - більше 150 км. Здатність долання крутих підйомів розраховують з врахуванням потужності двигуна і зчеплення ходових органів тягача з ґрунтом