http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5044
Секторний живильник кульового млина 3,2х15 + деталювання + специфцікації
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 24 ноября 2016 г.
Карта мащення кульового млина 3,2х15
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5043
Карта мащення кульового млина 3,2х15
Карта мащення кульового млина 3,2х15
Кульовий млин 3.2х15 м + специфікації
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5042
Кульовий млин 3.2х15 м + специфікації
Кульовий млин 3.2х15 м + специфікації
Розрахунок витрати мастильних матеріалів
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5041
Розрахунок витрати мастильних матеріалів
Розрахунок витрати мастильних матеріалів
Система мащення і система гідроприводу трубного млина 3,2х15
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2681
Для мащення основних вузлів тертя трубнихмлинів застосовують мінеральні і пластичні мастильні матеріали. При використанні минеральних масел застосовують методи мащення – неперервне, періодичне циркуляційне мащення занурення і під тиском, мащення масляним туманом та ін. При використання пластичних мастильних матеріалів застосовують ресурсне мащення (одноразове перед початком роботи), мащення набивкою, під тиском та ін.
Для мащення основних вузлів тертя трубнихмлинів застосовують мінеральні і пластичні мастильні матеріали. При використанні минеральних масел застосовують методи мащення – неперервне, періодичне циркуляційне мащення занурення і під тиском, мащення масляним туманом та ін. При використання пластичних мастильних матеріалів застосовують ресурсне мащення (одноразове перед початком роботи), мащення набивкою, під тиском та ін.
Мастила. Загальні відомості
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2680
У машинах і механізмах багато вузлів тертя (підшипники, ресори, деякі зубчасті передачі, карданні з єднання тощо), які не вдається змащувати рідкою оливою, оскільки до них не можна або невигідно її безперервно подавати. Для мащення цих вузлів використовують мастила.
У машинах і механізмах багато вузлів тертя (підшипники, ресори, деякі зубчасті передачі, карданні з єднання тощо), які не вдається змащувати рідкою оливою, оскільки до них не можна або невигідно її безперервно подавати. Для мащення цих вузлів використовують мастила.
Розрахунок транспортування обладнання (трубного млина 3,2х15)
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5040
В процесі експлуатації обладнання комплексів та ліній для виробництва будівельних матеріалів та виробів виникає необхідність в їх транспортуванні. Машини транспортують із заводу-виробника на підприємство, з підприємства на ремонтне підприємство і назад, з одного об єкта робіт на інший, на місце зберігання і т.д., використовуючи для цього ґрунтові і автомобільні дороги, залізничні та інші шляхи.
Найбільш ефективним треба вважати перевезення машин на причепах-ваговозах і на кузові автомобіля на відстань до 150 км, по залізничній дорозі - більше 150 км. Здатність долання крутих підйомів розраховують з врахуванням потужності двигуна і зчеплення ходових органів тягача з ґрунтом
В процесі експлуатації обладнання комплексів та ліній для виробництва будівельних матеріалів та виробів виникає необхідність в їх транспортуванні. Машини транспортують із заводу-виробника на підприємство, з підприємства на ремонтне підприємство і назад, з одного об єкта робіт на інший, на місце зберігання і т.д., використовуючи для цього ґрунтові і автомобільні дороги, залізничні та інші шляхи.
Найбільш ефективним треба вважати перевезення машин на причепах-ваговозах і на кузові автомобіля на відстань до 150 км, по залізничній дорозі - більше 150 км. Здатність долання крутих підйомів розраховують з врахуванням потужності двигуна і зчеплення ходових органів тягача з ґрунтом
Подписаться на:
Сообщения (Atom)