http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2681
Для мащення основних вузлів тертя трубнихмлинів застосовують мінеральні і пластичні мастильні матеріали. При використанні минеральних масел застосовують методи мащення – неперервне, періодичне циркуляційне мащення занурення і під тиском, мащення масляним туманом та ін. При використання пластичних мастильних матеріалів застосовують ресурсне мащення (одноразове перед початком роботи), мащення набивкою, під тиском та ін.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 24 ноября 2016 г.
Мастила. Загальні відомості
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2680
У машинах і механізмах багато вузлів тертя (підшипники, ресори, деякі зубчасті передачі, карданні з єднання тощо), які не вдається змащувати рідкою оливою, оскільки до них не можна або невигідно її безперервно подавати. Для мащення цих вузлів використовують мастила.
У машинах і механізмах багато вузлів тертя (підшипники, ресори, деякі зубчасті передачі, карданні з єднання тощо), які не вдається змащувати рідкою оливою, оскільки до них не можна або невигідно її безперервно подавати. Для мащення цих вузлів використовують мастила.
Розрахунок транспортування обладнання (трубного млина 3,2х15)
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5040
В процесі експлуатації обладнання комплексів та ліній для виробництва будівельних матеріалів та виробів виникає необхідність в їх транспортуванні. Машини транспортують із заводу-виробника на підприємство, з підприємства на ремонтне підприємство і назад, з одного об єкта робіт на інший, на місце зберігання і т.д., використовуючи для цього ґрунтові і автомобільні дороги, залізничні та інші шляхи.
Найбільш ефективним треба вважати перевезення машин на причепах-ваговозах і на кузові автомобіля на відстань до 150 км, по залізничній дорозі - більше 150 км. Здатність долання крутих підйомів розраховують з врахуванням потужності двигуна і зчеплення ходових органів тягача з ґрунтом
В процесі експлуатації обладнання комплексів та ліній для виробництва будівельних матеріалів та виробів виникає необхідність в їх транспортуванні. Машини транспортують із заводу-виробника на підприємство, з підприємства на ремонтне підприємство і назад, з одного об єкта робіт на інший, на місце зберігання і т.д., використовуючи для цього ґрунтові і автомобільні дороги, залізничні та інші шляхи.
Найбільш ефективним треба вважати перевезення машин на причепах-ваговозах і на кузові автомобіля на відстань до 150 км, по залізничній дорозі - більше 150 км. Здатність долання крутих підйомів розраховують з врахуванням потужності двигуна і зчеплення ходових органів тягача з ґрунтом
Розрахунок кількості робітників і визначення складу відділення ТО і Р (трубний млин 3,2х15)
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5039
Розрахунок кількості робітників і визначення складу відділення ТО і Р (трубний млин 3,2х15)
Розрахунок кількості робітників і визначення складу відділення ТО і Р (трубний млин 3,2х15)
Розрахунок обсягу робіт відділення ТО і Р трубного млина 3,2х15
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2679
Відділення ТО і Р призначене для проведення періодичного технічного догляду за обладнанням, що експлуатується певним підприємством будівельної галузі; усунення несправностей і відмов обладнання, поточного ремонту нескладної будівельної техніки.
Відділення ТО і Р призначене для проведення періодичного технічного догляду за обладнанням, що експлуатується певним підприємством будівельної галузі; усунення несправностей і відмов обладнання, поточного ремонту нескладної будівельної техніки.
Розробка річного плану-графіка технічного обслуговування трубного млина 3,2х15
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5038
Місячний план-графік технічного обслуговування машинного парку складають на основі річного плану. План-графік встановлює дату зупинки кожної машини на технічне обслуговування і тривалість її простою в днях.
Якщо при розрахунку величина Дто буде більшою, ніж кількість декад в році, то відповідне ТО або Р в цьому році не проводиться. Тобто для трубного млина 3,2х15 капітальний та середній ремонти в 2010 році проводитись не будуть, поточні ремонти – на 7, 15, 24 і 32 декаду. Технічний догляд буде проводитись з періодичністю 0,33 місяця (кожну декаду три рази на місяць), або через 238 годин.
Місячний план-графік технічного обслуговування машинного парку складають на основі річного плану. План-графік встановлює дату зупинки кожної машини на технічне обслуговування і тривалість її простою в днях.
Якщо при розрахунку величина Дто буде більшою, ніж кількість декад в році, то відповідне ТО або Р в цьому році не проводиться. Тобто для трубного млина 3,2х15 капітальний та середній ремонти в 2010 році проводитись не будуть, поточні ремонти – на 7, 15, 24 і 32 декаду. Технічний догляд буде проводитись з періодичністю 0,33 місяця (кожну декаду три рази на місяць), або через 238 годин.
Аналітичний та графічний спосіб визначення ТО і ремонтів трубного млина 3,2х15
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5037
Аналітичний та графічний спосіб визначення ТО і ремонтів трубного млина 3,2х15
Аналітичний та графічний спосіб визначення ТО і ремонтів трубного млина 3,2х15
Подписаться на:
Сообщения (Atom)