пятница, 4 ноября 2016 г.

Етапи та засоби необхідні для усунення місцевих пошкоджень покришок

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4955

Етапи та засоби необхідні для усунення місцевих пошкоджень покришок

Технологiчна карта усунення пробоїн на радіальних шинах

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4954

Технологiчна карта усунення пробоїн на радіальних шинах

Технологiчна карта на усунення місцевих пошкоджень покришок за допомогою електровулканізатора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4953

Технологiчна карта на усунення місцевих пошкоджень покришок за допомогою електровулканізатора

Проектування шиномонтажно-вулканізаційної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4952

4. СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА 70
4.1. Технологічне планування шиномонтажно-вулканізаційної дільниці 70
4.2. Розробка технологічного процесу 74
4.3. Будівельна частина 75
4.3.1. Технологічне планування СТО 75
4.3.2. Виробничий корпус СТО 77
4.3.3. Конструкція будівлі 78

четверг, 3 ноября 2016 г.

КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА. Розробка електровулканізатора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4951

5. КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 81
5.1. Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень 81
5.2. Розробка електровулканізатора 86
5.3. Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних шнурів 89
5.4 Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних грибків 91
5.5 Техніко-економічний розрахунок стенда 94

Заходи безпеки які повинні дотримуватись водії

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2563

Водій повинен виконувати вимоги інструкції, розробленої на основі даної, і інструкцій, розроблених з урахуванням вимог, викладених у типових інструкціях з охорони праці:
- при знятті й установці коліс кар’єрного самоскиду;
- при буксируванні, зчіпці, розчепленні самоскидів;
- при пересуванні по території й виробничих приміщеннях автотранспортного підприємства;
- по попередженню пожеж і запобіганню опіків.

Заходи, які забезпечують умови праці на АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2562

В автотранспортних підприємствах існують наступні види потенційних небезпек:
1) механічні фактори, що характеризуються кінетичною й потенційною енергією й механічним впливом на людину; до них ставляться: кінетична енергія елементів що рухаються й обертаються, потенційна енергія тіл (у тому числі людей, що перебувають на висоті), шуми, вібрації (загальні й локальні), прискорення, гравітаційна вага, невагомість, статична навантаження, дим, домішки нетоксичного пилу в повітрі, і ін.;