http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2563
Водій повинен виконувати вимоги інструкції, розробленої на основі даної, і інструкцій, розроблених з урахуванням вимог, викладених у типових інструкціях з охорони праці:
- при знятті й установці коліс кар’єрного самоскиду;
- при буксируванні, зчіпці, розчепленні самоскидів;
- при пересуванні по території й виробничих приміщеннях автотранспортного підприємства;
- по попередженню пожеж і запобіганню опіків.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 3 ноября 2016 г.
Заходи, які забезпечують умови праці на АТП
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2562
В автотранспортних підприємствах існують наступні види потенційних небезпек:
1) механічні фактори, що характеризуються кінетичною й потенційною енергією й механічним впливом на людину; до них ставляться: кінетична енергія елементів що рухаються й обертаються, потенційна енергія тіл (у тому числі людей, що перебувають на висоті), шуми, вібрації (загальні й локальні), прискорення, гравітаційна вага, невагомість, статична навантаження, дим, домішки нетоксичного пилу в повітрі, і ін.;
В автотранспортних підприємствах існують наступні види потенційних небезпек:
1) механічні фактори, що характеризуються кінетичною й потенційною енергією й механічним впливом на людину; до них ставляться: кінетична енергія елементів що рухаються й обертаються, потенційна енергія тіл (у тому числі людей, що перебувають на висоті), шуми, вібрації (загальні й локальні), прискорення, гравітаційна вага, невагомість, статична навантаження, дим, домішки нетоксичного пилу в повітрі, і ін.;
Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних грибків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2561
Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ремонту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індексом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).
Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ремонту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індексом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).
Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних шнурів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2560
Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відремонтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжиною до 10 мм і глибиною до 2 мм.
Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відремонтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжиною до 10 мм і глибиною до 2 мм.
Електровулканізатор
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2559
Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розробленому вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.
Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розробленому вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.
Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень автомобільних покришок
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2558
Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоплює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.
Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоплює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.
Конструкція будівлі СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2557
Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.
Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)