http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2561
Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ремонту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індексом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 3 ноября 2016 г.
Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних шнурів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2560
Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відремонтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжиною до 10 мм і глибиною до 2 мм.
Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відремонтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжиною до 10 мм і глибиною до 2 мм.
Електровулканізатор
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2559
Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розробленому вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.
Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розробленому вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.
Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень автомобільних покришок
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2558
Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоплює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.
Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоплює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.
Конструкція будівлі СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2557
Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.
Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.
Виробничий корпус СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2556
Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.
Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.
Технологічне планування СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2555
Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відповідальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.
Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відповідальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)