четверг, 3 ноября 2016 г.

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних грибків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2561

Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ре­монту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індек­сом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних шнурів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2560

Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відре­монтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжи­ною до 10 мм і глибиною до 2 мм.

Електровулканізатор

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2559

Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розроб­леному вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.

Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень автомобільних покришок

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2558

Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоп­лює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.

Конструкція будівлі СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2557

Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.

Виробничий корпус СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2556

Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.

Технологічне планування СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2555

Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відпові­дальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.