http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2557
Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 3 ноября 2016 г.
Виробничий корпус СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2556
Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.
Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.
Технологічне планування СТО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2555
Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відповідальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.
Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відповідальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.
Технологічне планування шиномонтажно-вулканізаційної дільниці
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2554
Технологічне планування виробничої дільниці є планом розстановки технологічного устаткування, виробничого інвентарю, підйомно-транспортного і іншого устаткування і є технічною документацією проекту, по якій розставляється і вмонтовується устаткування.
Технологічне планування виробничої дільниці є планом розстановки технологічного устаткування, виробничого інвентарю, підйомно-транспортного і іншого устаткування і є технічною документацією проекту, по якій розставляється і вмонтовується устаткування.
Розробка генерального плану АТП
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2553
Генеральний план відведеного під забудову земельної ділянки території орієнтований до відношення проїзду загального користування і сусідніх володінь із вказівкою на ній будинків і споруджень по їх габаритному контурі, площадки для безгаражного збереження, основних і допоміжних проїздів і шляхів руху автомобілів по території. На підприємстві передбачена роздільна павільйонна забудова, що знижує пожежну небезпеку і спрощує планувальне рішення.
Генеральний план відведеного під забудову земельної ділянки території орієнтований до відношення проїзду загального користування і сусідніх володінь із вказівкою на ній будинків і споруджень по їх габаритному контурі, площадки для безгаражного збереження, основних і допоміжних проїздів і шляхів руху автомобілів по території. На підприємстві передбачена роздільна павільйонна забудова, що знижує пожежну небезпеку і спрощує планувальне рішення.
Працездатність рухомого складу АТП
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2552
Працездатність рухомого складу забезпечують різні підприємства автомобільного транспорту, призначені для технічного обслуговування, ремонту, зберігання автомобілів і забезпечення їхніми експлуатаційними матеріалами.
Працездатність рухомого складу забезпечують різні підприємства автомобільного транспорту, призначені для технічного обслуговування, ремонту, зберігання автомобілів і забезпечення їхніми експлуатаційними матеріалами.
Процес світової автомобілізації
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2551
У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.
У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)