четверг, 3 ноября 2016 г.

Виробничий корпус СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2556

Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.

Технологічне планування СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2555

Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відпові­дальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.

Технологічне планування шиномонтажно-вулканізаційної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2554

Технологічне планування виробничої дільниці є планом розстановки технологічного устаткування, виробничого інвентарю, підйомно-транспортного і іншого устаткування і є технічною документацією проекту, по якій розставляється і вмонтовується устаткування.

Розробка генерального плану АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2553

Генеральний план відведеного під забудову земельної ділянки території орієнтований до відношення проїзду загального користування і сусідніх володінь із вказівкою на ній будинків і споруджень по їх габаритному контурі, площадки для безгаражного збереження, основних і допоміжних проїздів і шляхів руху автомобілів по території. На підприємстві передбачена роздільна павільйонна забудова, що знижує пожежну небезпеку і спрощує планувальне рішення.

Працездатність рухомого складу АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2552

Працездатність рухомого складу забезпечують різні підприємства автомобільного транспорту, призначені для технічного обслуговування, ремонту, зберігання автомобілів і забезпечення їхніми експлуатаційними матеріалами.

Процес світової автомобілізації

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2551

У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.