четверг, 3 ноября 2016 г.

Розробка генерального плану АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2553

Генеральний план відведеного під забудову земельної ділянки території орієнтований до відношення проїзду загального користування і сусідніх володінь із вказівкою на ній будинків і споруджень по їх габаритному контурі, площадки для безгаражного збереження, основних і допоміжних проїздів і шляхів руху автомобілів по території. На підприємстві передбачена роздільна павільйонна забудова, що знижує пожежну небезпеку і спрощує планувальне рішення.

Працездатність рухомого складу АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2552

Працездатність рухомого складу забезпечують різні підприємства автомобільного транспорту, призначені для технічного обслуговування, ремонту, зберігання автомобілів і забезпечення їхніми експлуатаційними матеріалами.

Процес світової автомобілізації

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2551

У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.

среда, 2 ноября 2016 г.

Технологічна карта на збирання поршня

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4950

Технологічна карта на збирання поршня

Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4949

Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10

Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4948

Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4947

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску