http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2551
У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 3 ноября 2016 г.
среда, 2 ноября 2016 г.
Технологічна карта на збирання поршня
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4950
Технологічна карта на збирання поршня
Технологічна карта на збирання поршня
Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4949
Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10
Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4948
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4947
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
Конструкція двигуна зі змінним ступенем стиску при застосуванні бензинів з різними октановими числами
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2550
Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .
Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .
Подписаться на:
Сообщения (Atom)