http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4949
Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 2 ноября 2016 г.
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4948
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4947
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску
Конструкція двигуна зі змінним ступенем стиску при застосуванні бензинів з різними октановими числами
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2550
Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .
Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .
Схема кінематична Трактор Т-150
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4945
Схема кінематична Трактор Т-150
Схема кінематична Трактор Т-150
Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4944
Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація
Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація
Подписаться на:
Сообщения (Atom)