среда, 2 ноября 2016 г.

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4947

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску

Конструкція двигуна зі змінним ступенем стиску при застосуванні бензинів з різними октановими числами

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2550

Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .

Кінематична схема УРАЛ-375Д

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4946

Кінематична схема УРАЛ-375Д

Схема кінематична Трактор Т-150

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4945

Схема кінематична Трактор Т-150

Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4944

Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація

Креслення трактора Т-150 + специфікації

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4943

Креслення трактора Т-150 + специфікації

Расчет шрус автомобиля УАЗ-469

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4942

2 Конструкторская часть 15
2.1 Назначение ШРУС 15
2.2 Обзор и анализ конструкций ШРУС 15
2.3 Рсчет ШРУС 25