среда, 2 ноября 2016 г.

Шестішаріковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу Бірфільд)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2543

На кулаці 4, поверхня якого виконана по сфері радіуса (центр 0), вифрезерувана шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину, так як вони нарізані по радіусу R3 (центр О) зміщений щодо центру шарніра 0 на відстань а. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіуса R2 (центр 0), також має шість канавок змінної глибини, нарізаних по радіусу R2 (центр О) зміщений щодо центру шарніра Про також на відстань а). Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішню і внутрішню поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R2 і R1. У положенні, коли вали шарніра соосни, кульки знаходяться в площині, перпендикулярній осях валів, що проходить через центр шарніра.

Шестішаріковий карданний шарнір з ділильні важелем (типу «Рцеппа»)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2542

Основними елементами цього шарніра є сферичний кулак 4, закріплений на шліцах вала 5, і сферична чашка 3, пов язана з іншим валом 1. На кулаці і на внутрішній стороні чашки вифрезерувана по шість меридіональних канавок напівкруглого перетину. Канавки виконані з одного центру. У канавках розміщено шість кульок, які пов язані сепаратором 6. При нахилі валів кульки встановлюються в биссекторной площині за допомогою ділильної важеля 2, який повертає направляючу чашку 7, а разом з нею і сепаратор. Пружина 8 служить для стиснуті ділильної важеля до гнізда в торці вала 5 при зміні положення важеля в результаті нахилу валів.

Карданні передачі з шарнірами рівних кутових швидкостей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2541

В основі всіх конструкцій карданних шарнірів рівних кутових швидкостей лежить єдиний принцип: точки контакту, через які передаються окружні сили, знаходяться в биссекторной площині валів. Для пояснення цього розглянемо найпростішу модель, наведену на рис.

Шрус

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2540

Шарніри рівних (нерівних) кутових швидкостей застосовуються в трансмісіях автомобілів для силовий зв язків механізмів, вали яких не співвісні або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може змінюватися в процесі руху. Шрус розташований між маточиною колеса і піввіссю.

Колесо компрессора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4940

Колесо компрессора