http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2542
Основними елементами цього шарніра є сферичний кулак 4, закріплений на шліцах вала 5, і сферична чашка 3, пов язана з іншим валом 1. На кулаці і на внутрішній стороні чашки вифрезерувана по шість меридіональних канавок напівкруглого перетину. Канавки виконані з одного центру. У канавках розміщено шість кульок, які пов язані сепаратором 6. При нахилі валів кульки встановлюються в биссекторной площині за допомогою ділильної важеля 2, який повертає направляючу чашку 7, а разом з нею і сепаратор. Пружина 8 служить для стиснуті ділильної важеля до гнізда в торці вала 5 при зміні положення важеля в результаті нахилу валів.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 2 ноября 2016 г.
Карданні передачі з шарнірами рівних кутових швидкостей
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2541
В основі всіх конструкцій карданних шарнірів рівних кутових швидкостей лежить єдиний принцип: точки контакту, через які передаються окружні сили, знаходяться в биссекторной площині валів. Для пояснення цього розглянемо найпростішу модель, наведену на рис.
В основі всіх конструкцій карданних шарнірів рівних кутових швидкостей лежить єдиний принцип: точки контакту, через які передаються окружні сили, знаходяться в биссекторной площині валів. Для пояснення цього розглянемо найпростішу модель, наведену на рис.
Шрус
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2540
Шарніри рівних (нерівних) кутових швидкостей застосовуються в трансмісіях автомобілів для силовий зв язків механізмів, вали яких не співвісні або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може змінюватися в процесі руху. Шрус розташований між маточиною колеса і піввіссю.
Шарніри рівних (нерівних) кутових швидкостей застосовуються в трансмісіях автомобілів для силовий зв язків механізмів, вали яких не співвісні або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може змінюватися в процесі руху. Шрус розташований між маточиною колеса і піввіссю.
вторник, 1 ноября 2016 г.
Технологический процесс изготовления детали - Рычаг привода ручного тормоза
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4939
Деталь – рычаг привода ручного тормоза малый, изготавливается из ковкого чугуна КЧ 35-10.
Деталь – рычаг привода ручного тормоза малый, изготавливается из ковкого чугуна КЧ 35-10.
Сцепление автомобиля ЗИЛ + сборочный чертеж + деталировка
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4938
Сцепление автомобиля ЗИЛ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Сцепление автомобиля ЗИЛ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Схема привода сцепления автомобиля
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4937
Схема привода сцепления автомобиля
Схема привода сцепления автомобиля
Подписаться на:
Сообщения (Atom)