суббота, 29 октября 2016 г.

Приклад - Розрахунок слюсарно-механічної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2507

Призначення: слюсарно-механічна дільниця призначена для виконання робіт зі слюсарно-механічної обробки деталей у процесі їхнього виготовлення і реставрації.
Технологічний процес: деталі які надходять до дільниці повинні бути очищені від забруднення, відповідно до технологічних умов виробляється дефектовка деталей, призначається спосіб відновлення під номінальні чи ремонтні розміри, послідовність обробки. Після обробки на слюсарно-механічній дільниці деталі направляються для подальшої обробки на інші дільниці. Готові деталі направляються на проміжний склад.

Приклад - Розрахунок агрегатної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2506

Призначення: агрегатна дільниця призначена для виконання робіт з поточного ремонту агрегатів і вузлів автомобілів. До складу агрегатної дільниці входять разборочно-мийне відділення і відділення ремонту агрегатів.
Технологічний процес: після наружної очистки відбувається розбірка вузлів і агрегатів згідно технологічної карти на окремі деталі, які потім поступають в зону мийки. Чисті деталі піддають дефектовці, в процесі якої виявляться необхідність ремонта або заміна окремих деталей.

Приклад - Розрахунок зони ПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2505

Призначення: зона поточного ремонту призначена для усунення несправностей, що виникають під час роботи виявлених при технічному обслуговуванні чи діагностиці.
Технологічний процес: після проходження щоденного обслуговування автомобілі надходять у зону ПР, на постах проводиться заміна агрегатів, вузлів і деталей, що вимагають поточного ремонту, зняті ж агрегати, вузли і деталі направляються на виробничі ділянки для виконання обсягу робіт поточного ремонту.

Приклад - Розрахунок зони діагностики Д1, Д2

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2504

Призначення: при діагностуванні Д-2, виконуваному, як правило, перед ТО-2, визначається технічний стан агрегатів, вузлів, систем автомобіля, врахо- вуються обсяги технічного обслуговування і потреба в ремонті.
Технологічний процес: Д-1 виконується на одному пості, розподілу по совмісним групам немає, так як пропускна здатність поста достатня для усього парка автомобілів, на посту також здійснюється контроль систем і вузлів, таких як автомобільні двигуни, системи живлення, системизапалювання, гальмівні системи, переднього моста, рульового керування, ходової частини та трансмісії.

Приклад - Розрахунок зони ТО-2

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2503

Призначення: для зниження інтенсивності зміни параметрів технічного стану автомобілів шляхом плавного виконання крипіжних, регулювальних, змащувальних, електротехнічних, шинних та кузовних робіт.
Технологічний процес: у зону ТО-2 автомобілі надходять після проход-ження заглибленої мийки. Попередньо за два дні до ТО-2 автомобілі піддаються діагностуванню Д-2.

Приклад - Розрахунок зони ТО-1

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2502

Призначення: для зниження інтенсивності погіршення параметрів технічного стану.
Технологічний процес: у зону ТО-1 автомобілі надходять після проходження заглибленої мийки. Попередньо перед ТО-1 автомобілі піддаються діагностуванню Д-1.

Приклад - Розрахунок зони ЩО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2501

Призначення: щоденне обслуговування передбачає загальний контроль за технічним станом автомобілів, підтримка належного зовнішнього вигляду, а також заправлення паливом, олією й охолодною рідиною.