http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2505
Призначення: зона поточного ремонту призначена для усунення несправностей, що виникають під час роботи виявлених при технічному обслуговуванні чи діагностиці.
Технологічний процес: після проходження щоденного обслуговування автомобілі надходять у зону ПР, на постах проводиться заміна агрегатів, вузлів і деталей, що вимагають поточного ремонту, зняті ж агрегати, вузли і деталі направляються на виробничі ділянки для виконання обсягу робіт поточного ремонту.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 29 октября 2016 г.
Приклад - Розрахунок зони діагностики Д1, Д2
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2504
Призначення: при діагностуванні Д-2, виконуваному, як правило, перед ТО-2, визначається технічний стан агрегатів, вузлів, систем автомобіля, врахо- вуються обсяги технічного обслуговування і потреба в ремонті.
Технологічний процес: Д-1 виконується на одному пості, розподілу по совмісним групам немає, так як пропускна здатність поста достатня для усього парка автомобілів, на посту також здійснюється контроль систем і вузлів, таких як автомобільні двигуни, системи живлення, системизапалювання, гальмівні системи, переднього моста, рульового керування, ходової частини та трансмісії.
Призначення: при діагностуванні Д-2, виконуваному, як правило, перед ТО-2, визначається технічний стан агрегатів, вузлів, систем автомобіля, врахо- вуються обсяги технічного обслуговування і потреба в ремонті.
Технологічний процес: Д-1 виконується на одному пості, розподілу по совмісним групам немає, так як пропускна здатність поста достатня для усього парка автомобілів, на посту також здійснюється контроль систем і вузлів, таких як автомобільні двигуни, системи живлення, системизапалювання, гальмівні системи, переднього моста, рульового керування, ходової частини та трансмісії.
Приклад - Розрахунок зони ТО-2
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2503
Призначення: для зниження інтенсивності зміни параметрів технічного стану автомобілів шляхом плавного виконання крипіжних, регулювальних, змащувальних, електротехнічних, шинних та кузовних робіт.
Технологічний процес: у зону ТО-2 автомобілі надходять після проход-ження заглибленої мийки. Попередньо за два дні до ТО-2 автомобілі піддаються діагностуванню Д-2.
Призначення: для зниження інтенсивності зміни параметрів технічного стану автомобілів шляхом плавного виконання крипіжних, регулювальних, змащувальних, електротехнічних, шинних та кузовних робіт.
Технологічний процес: у зону ТО-2 автомобілі надходять після проход-ження заглибленої мийки. Попередньо за два дні до ТО-2 автомобілі піддаються діагностуванню Д-2.
Приклад - Розрахунок зони ТО-1
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2502
Призначення: для зниження інтенсивності погіршення параметрів технічного стану.
Технологічний процес: у зону ТО-1 автомобілі надходять після проходження заглибленої мийки. Попередньо перед ТО-1 автомобілі піддаються діагностуванню Д-1.
Призначення: для зниження інтенсивності погіршення параметрів технічного стану.
Технологічний процес: у зону ТО-1 автомобілі надходять після проходження заглибленої мийки. Попередньо перед ТО-1 автомобілі піддаються діагностуванню Д-1.
Приклад - Розрахунок зони ЩО
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2501
Призначення: щоденне обслуговування передбачає загальний контроль за технічним станом автомобілів, підтримка належного зовнішнього вигляду, а також заправлення паливом, олією й охолодною рідиною.
Призначення: щоденне обслуговування передбачає загальний контроль за технічним станом автомобілів, підтримка належного зовнішнього вигляду, а також заправлення паливом, олією й охолодною рідиною.
Організація роботи технічної служби АТП, технологічний процес ТО і ПР
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2500
Технічна служба АТП організує і керує роботою системи обслуговування і ремонту, здійснюючи комплекс заходів щодо ТО і ПР рухомого складу, постачанню запасними частинами й агрегатами, паливо-мастильними матеріа- лами, збереження рухомого складу.
Технічна служба АТП організує і керує роботою системи обслуговування і ремонту, здійснюючи комплекс заходів щодо ТО і ПР рухомого складу, постачанню запасними частинами й агрегатами, паливо-мастильними матеріа- лами, збереження рухомого складу.
Стенд мод. АКТБ-163 для збирання-розбирання V-подібних двигунів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2499
Стенд складається з таких основних вузлів, поворотного столу, стійки, черв ячного редуктора, двох траверс з устроями для кріплення двигуна.
В основі стенда на кульках установлений поворотний стіл із стійкою. Поворотний стіл забезпечує поворот двигуна в горизонтальній площині на 3600. Через кожні 900 стіл фіксується стопорними пристроями, вмонтованими в осрову.
Стенд складається з таких основних вузлів, поворотного столу, стійки, черв ячного редуктора, двох траверс з устроями для кріплення двигуна.
В основі стенда на кульках установлений поворотний стіл із стійкою. Поворотний стіл забезпечує поворот двигуна в горизонтальній площині на 3600. Через кожні 900 стіл фіксується стопорними пристроями, вмонтованими в осрову.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)