суббота, 29 октября 2016 г.

Стенд мод. АКТБ-163 для збирання-розбирання V-подібних двигунів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2499

Стенд складається з таких основних вузлів, поворотного столу, стійки, черв ячного редуктора, двох траверс з устроями для кріплення двигуна.
В основі стенда на кульках установлений поворотний стіл із стійкою. Поворотний стіл забезпечує поворот двигуна в горизонтальній площині на 3600. Через кожні 900 стіл фіксується стопорними пристроями, вмонтованими в осрову.

Стенд для розбирання і складання V- подібних двигунів (Модель 6501-72)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2498

Стенд (мал. 3.1.3) - одномісний, призначений для підрозборки і повного розбирання двигуна ЗіЛ-130 на одним робітником посаді.

Стенд-кантователь розбирання і складання двигунів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2497

Стенд-кантователь (мал. 3.1.2) складається з поворотної плити 1, що має подовжні ребра, двох накидних скоб 2 із гвинтами 3, вала 4 і редуктора 5 механізму приводу.

Стенд для розбирання і складання двигунів ЯМЗ. (модель С 152)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2496

Призначений для розбирання і складання V-образних двигунів ЯМЗ, в умовах автотранспортних, авторемонтних підприємств і станцій технічного обслуговування.

Розробка технологічного процесу: розборка двигуна на стенді

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2495

Початковою і кінцевою операцією ремонту автомобіля є розбиральні і складальні роботи. Питома вага трудових витрат розборочного процесу складає біля 11 % загальної трудомісткості КР. Ретельне і якісне розбирання підвищує цілість деталей, зменшує трудомісткість подальших операцій ремонту і, у кінцевому рахунку, впливає на якість і собівартість продукції. При гарній організації розборочного процесу на АТП повторно використовують до 60...70% збережених деталей.

Проектирование 8-ми ступенчатой коробки передач

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4924

3 Конструкторское проектирование механизма трансмиссии
3.1 Конструкция механизма трансмиссии
3.2 Определение нагрузочных режимов механизма
3.3 Анализ долговечности зубчатых зацеплений механизма
3.4 Проектирование валов механизма
3.5. Проектирование подшипниковых опор
3.6 Обоснование выбора материалов и способов упрочнения основных деталей
3.7 Оценка габаритов и КПД механизма

Обзор и анализ существующих конструкций и выбор технических решений

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2494

Трансмиссия автомобиля – это совокупность агрегатов и механизмов, передающих мощность двигателя ведущим колесам и изменяющим её параметры: крутящий момент, частоту и направление вращения.