понедельник, 24 октября 2016 г.

Расчет сцепления грузового автомобиля 3-го класса

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4905

3 Расчет сцепления...................................................................................………...16

3.1 Определение основных параметров сцепления.....................................….....16

3.2 Расчет деталей...................................................................................……..…...17

3.3 Расчет показателей износостойкости сцепления………………......…...…...20

3.4 Расчет ведущих и известных деталей............................................……..........21

3.5 Определение параметров привода……………………………………………23

воскресенье, 23 октября 2016 г.

Опорний ролик обертання барабана автобетонозмішувача + деталювання + специфікації

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4904

Опорний ролик обертання барабана автобетонозмішувача + деталювання + специфікації

Технологічна карта ТО-1 на автомобіль КамаЗ

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4903

Технологічна карта ТО-1 на автомобіль КамаЗ

Обзор автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4902

Обзор автобетонозмішувачів

Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4901

Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А + специфікації

Особливості інтенсифікації мобільних автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2458

Особливістю сучасного будівельного виробництва є його значна інтенсифікованість, що характеризується великим обсягом будівельних, в першу чергу, бетонних робіт. Крім того, останнім часом, певний наголос у вітчизняному будівництві робиться на монолітне будівництво. Як результат, з новою силою постають питання продуктивності та швидкості доставки на об’єкти бетонної суміші, яка вирішується в переважній кількості випадків шляхом збільшення об’єму барабану та ступеня його заповнення.

Перспективні напрямки розвитку автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2457

Головні напрямки:
забезпечення безпеки транспортних засобів;
зниження витрат на доставку бетонної суміші замовнику без погіршення її якості;
виготовлення обладнання, яке б забезпечувало приготування різних сумішей з різними наповнювачами, такими як керамзитобетон, важкий бетон, тощо;
підвищення продуктивності;