воскресенье, 23 октября 2016 г.

Обзор автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4902

Обзор автобетонозмішувачів

Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4901

Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А + специфікації

Особливості інтенсифікації мобільних автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2458

Особливістю сучасного будівельного виробництва є його значна інтенсифікованість, що характеризується великим обсягом будівельних, в першу чергу, бетонних робіт. Крім того, останнім часом, певний наголос у вітчизняному будівництві робиться на монолітне будівництво. Як результат, з новою силою постають питання продуктивності та швидкості доставки на об’єкти бетонної суміші, яка вирішується в переважній кількості випадків шляхом збільшення об’єму барабану та ступеня його заповнення.

Перспективні напрямки розвитку автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2457

Головні напрямки:
забезпечення безпеки транспортних засобів;
зниження витрат на доставку бетонної суміші замовнику без погіршення її якості;
виготовлення обладнання, яке б забезпечувало приготування різних сумішей з різними наповнювачами, такими як керамзитобетон, важкий бетон, тощо;
підвищення продуктивності;

Питомі показники автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2456

Важливими показниками якості роботи, енергоємності й металоємності автобетонозмішувачів є об’єм готового замісу Vг.з. (м3); потужність, що витрачається на перемішування Р (кВт); маса автобетонозмішувача m (кг).

Зведемо ці параметри у таблицю 1.7.

Для оцінки конструктивних і технологічних параметрів автобетонозмішувачів вводимо критерії оцінки:

- питома енергоємність Р/V (кВт/м3);

- питома металоємність m/V (т/м3).

За отриманими даними будуємо гістограми.

Закордонні конструкції автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2455

Найбільший прогрес в розвитку автобетонозмішувачів в Німеччині та Японії, де він здійснюється в напрямку вдосконалення наявних конструкцій, збільшення ємності барабану до 10м3 по готовій суміші та скороченні числа типорозмірів машин малої ємності. Якщо нещодавно використовувався привід барабану від окремого двигуна на автобетонозмішувачах великої ємності в якості проміжної трансмісії від двигуна до барабану використовують гідравлічний привід.

Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2454

Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А зображена на рис. 1.5. Крутний момент від двигуна до робочих органів передається через систему механічних передач. Безпосередньо через систему механічних передач. Безпосередньо за двигуном розташована муфта зчеплення 5, в якій крутний момент передається за рахунок сил тертя.