воскресенье, 23 октября 2016 г.

Питомі показники автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2456

Важливими показниками якості роботи, енергоємності й металоємності автобетонозмішувачів є об’єм готового замісу Vг.з. (м3); потужність, що витрачається на перемішування Р (кВт); маса автобетонозмішувача m (кг).

Зведемо ці параметри у таблицю 1.7.

Для оцінки конструктивних і технологічних параметрів автобетонозмішувачів вводимо критерії оцінки:

- питома енергоємність Р/V (кВт/м3);

- питома металоємність m/V (т/м3).

За отриманими даними будуємо гістограми.

Закордонні конструкції автобетонозмішувачів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2455

Найбільший прогрес в розвитку автобетонозмішувачів в Німеччині та Японії, де він здійснюється в напрямку вдосконалення наявних конструкцій, збільшення ємності барабану до 10м3 по готовій суміші та скороченні числа типорозмірів машин малої ємності. Якщо нещодавно використовувався привід барабану від окремого двигуна на автобетонозмішувачах великої ємності в якості проміжної трансмісії від двигуна до барабану використовують гідравлічний привід.

Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2454

Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А зображена на рис. 1.5. Крутний момент від двигуна до робочих органів передається через систему механічних передач. Безпосередньо через систему механічних передач. Безпосередньо за двигуном розташована муфта зчеплення 5, в якій крутний момент передається за рахунок сил тертя.

Система подачі води автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2453

Система подачі води (рис. 1.4) призначена для дозування води за творення під час приготування суміші та подачі води при литті внутрішньої і зовнішньої поверхні барабану після вивантаження суміші. До системи входить бак 1 для води з водомірним склом 14, краном 13 та сигнальною трубою 11. Вода з боку подається в водо змішувальний барабан відцентровим насосом 12 по водопроводу 9. кількість води, що необхідна для замішування, визначається за стрілкою циферблату дозатора 5 типу ДВК-40. Як тільки задану кількість води буде подано, потік зупиняється поверненням рукояті крану 7. Водопровідна труба закінчується насадкою 2, яка може бути встановлена так, щоб потік води був спрямований до глибини барабану. Це досягається поверненням на шарнірі насадки з наступним закріпленням його різьбовим затискачем.

Завантажувально-розвантажувальний пристрій автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2452

Завантажувально-розвантажувальний пристрій (рис. 1.3) складається з завантажувальної 1 і розвантажувальної 2 лійок, лотка 3, поворотного пристрою 4 та пристрою 5 для відхилення лотку у вертикальній площині. Лійка 1 нижнім носком заходить у горловину змішувального барабану, спрямовуючи завантажувальні матеріали на лопаті. Лійка 2 розташована під горловиною барабану та направляє вивантажувальну бетонну суміш на поворотний лоток 3, що подає її до місця укладення. Лоток виконано складним, його довжину можна збільшити, приєднуючи знімний лоток, що закріплено на лівому крилі біля заднього колеса автомобіля.

Автобетонозмішувач СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2451

Автобетонозмішувач СБ-92-1А з об’ємом готового замісу 4.5 м3 (рис. 1.1) являє собою гравітаційний реверсивний бетонозмішувач, який встановлено на шасі автомобіля КамАЗ-5511. Для приводу змішувального барабану використано окремий двигун внутрішнього згоряння.

Роль автобетонозмішувача в будівництві

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2450

Змішувачі виготовляють бетонну суміш, яка є вихідним матеріалом для бетонних і залізобетонних виробів. Виникає потреба транспортувати суміш із розчинно-змішувальних установок на будівельний майданчик або в межах майданчика, або у формувальний цех заводу, виробляють бетонні, залізобетонні вироби та конструкції. На будівельний майданчик суміш доставляють спеціальним транспортними засобами. Бетонну суміш із заводу до об’єкту будівництва доставляють автобетонозмішувачами. Можливі дві схеми доставки бетонної суміші: 1 – від місця виготовлення до місця розвантаження безпосередньо у конструкцію, що бетонується; 2 – від місця встановлення до місця перевантаження у інший транспортний засіб або пристрій для подальшого транспортування суміші. Першу схему застосовують при бетонуванні конструкцій, розташованих на рівні або вище рівня землі (фундаментів); другу – рот спорудженні будівель, висотних конструкцій, тощо.