воскресенье, 23 октября 2016 г.

Система подачі води автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2453

Система подачі води (рис. 1.4) призначена для дозування води за творення під час приготування суміші та подачі води при литті внутрішньої і зовнішньої поверхні барабану після вивантаження суміші. До системи входить бак 1 для води з водомірним склом 14, краном 13 та сигнальною трубою 11. Вода з боку подається в водо змішувальний барабан відцентровим насосом 12 по водопроводу 9. кількість води, що необхідна для замішування, визначається за стрілкою циферблату дозатора 5 типу ДВК-40. Як тільки задану кількість води буде подано, потік зупиняється поверненням рукояті крану 7. Водопровідна труба закінчується насадкою 2, яка може бути встановлена так, щоб потік води був спрямований до глибини барабану. Це досягається поверненням на шарнірі насадки з наступним закріпленням його різьбовим затискачем.

Завантажувально-розвантажувальний пристрій автобетонозмішувача СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2452

Завантажувально-розвантажувальний пристрій (рис. 1.3) складається з завантажувальної 1 і розвантажувальної 2 лійок, лотка 3, поворотного пристрою 4 та пристрою 5 для відхилення лотку у вертикальній площині. Лійка 1 нижнім носком заходить у горловину змішувального барабану, спрямовуючи завантажувальні матеріали на лопаті. Лійка 2 розташована під горловиною барабану та направляє вивантажувальну бетонну суміш на поворотний лоток 3, що подає її до місця укладення. Лоток виконано складним, його довжину можна збільшити, приєднуючи знімний лоток, що закріплено на лівому крилі біля заднього колеса автомобіля.

Автобетонозмішувач СБ-92-1А

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2451

Автобетонозмішувач СБ-92-1А з об’ємом готового замісу 4.5 м3 (рис. 1.1) являє собою гравітаційний реверсивний бетонозмішувач, який встановлено на шасі автомобіля КамАЗ-5511. Для приводу змішувального барабану використано окремий двигун внутрішнього згоряння.

Роль автобетонозмішувача в будівництві

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2450

Змішувачі виготовляють бетонну суміш, яка є вихідним матеріалом для бетонних і залізобетонних виробів. Виникає потреба транспортувати суміш із розчинно-змішувальних установок на будівельний майданчик або в межах майданчика, або у формувальний цех заводу, виробляють бетонні, залізобетонні вироби та конструкції. На будівельний майданчик суміш доставляють спеціальним транспортними засобами. Бетонну суміш із заводу до об’єкту будівництва доставляють автобетонозмішувачами. Можливі дві схеми доставки бетонної суміші: 1 – від місця виготовлення до місця розвантаження безпосередньо у конструкцію, що бетонується; 2 – від місця встановлення до місця перевантаження у інший транспортний засіб або пристрій для подальшого транспортування суміші. Першу схему застосовують при бетонуванні конструкцій, розташованих на рівні або вище рівня землі (фундаментів); другу – рот спорудженні будівель, висотних конструкцій, тощо.

Расчет тягово-динамических параметров автобуса ЗИЛ-3250АО

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4900

3. Расчет тягово-динамических параметров автомобиля

3.1 Расчет и построение внешней скоростной характеристики двигателя

3.2 Определение передаточных чисел главной передачи и коробки передач

3.3 Построение тяговой характеристики

3.4 Силовой баланс автомобиля

3.5 Мощностной баланс автомобиля

3.6 Динамический паспорт автомобиля

3.6.1 Построение динамической характеристики автомобиля

3.6.2 Построение номограммы нагрузок

3.6.3 График контроля буксования

3.7 Оценка приемистости автомобиля

3.7.1 Определение ускорения автомобиля

3.7.2 Определение времени и пути разгона автомобиля

Загальний вид автобуса ЗИЛ-3250АО

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4899

Загальний вид автобуса ЗИЛ-3250АО

Расчет раздаточной коробки

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4898

4. Расчет раздаточной коробки
4.1. Определение передаточных чисел раздаточной коробки передач
4.2. Определение расчетных нагрузок
4.2.1. Нагрузочные режимы
4.2.2. Определение передаточных чисел
4.2.3. Определение вращающих моментов на валах
4.2.4. Определение сил в зацеплении раздаточной коробки
4.2.5. Определение сил в зацеплении дифференциала раздаточной коробки
4.3. Выбор параметров зубчатых колес
4.4. Расчет межосевого дифференциала
4.4.1. Расчет зубчатых колес межосевого дифференциала на статическую прочность
4.5. Расчет зубьев на контактную прочность
4.6. Расчет зубьев на изгибную прочность
4.7. Расчет высшей передачи
4.8. Расчет низшей передачи
4.9. Расчет валов раздаточной коробки передач
4.9.1. Расчет входного вала раздаточной коробки передач
4.9.2. Расчет входного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.3. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач
4.9.4. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.5. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач
4.9.6. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.10. Расчет подшипников раздаточной коробки передач