http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4893
6. Розрахунок трансмісії
6.1 Опис силової передачі автомобіля.
6.2 Розрахунки фрикційної муфти зчеплення на число пар тертя (ФМЗ).
6.3 Кінематична схема трансмісії.
6.4 Визначення ККД трансмісії
6.5 Кінематичний аналіз трансмісії.
6.6 Силовий аналіз.
6.7 Кінематичні схеми передач
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 22 октября 2016 г.
Силова передача автомобіля УАЗ 3153
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2449
Силовою передачею називається група з єднаних між собою агрегатів, призначених для перетворення крутного моменту й передачі його від двигуна до ведучих коліс. Крім того, силова передача забезпечує через додатковий привід роботу різних систем автомобіля.
Силовою передачею називається група з єднаних між собою агрегатів, призначених для перетворення крутного моменту й передачі його від двигуна до ведучих коліс. Крім того, силова передача забезпечує через додатковий привід роботу різних систем автомобіля.
Технологічна карта разборки КПП легкового автомобіля УАЗ-3153
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4891
Технологічна карта разборки КПП легкового автомобіля УАЗ-3153
Технологічна карта разборки КПП легкового автомобіля УАЗ-3153
Розрахунок карданної передачі
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4890
3. РОЗРАХУНОК КАРДАННОЇ ПЕРЕДАЧІ.
3.1. Початкові дані.
3.2. Визначення параметрів труби.
3.3. Розрахунок деталей карданної передачі.
3.3.1. Розрахунок карданного валу.
3.3.2. Розрахунок хрестовини карданного шарніра.
3.3.3. Розрахунок вилки карданного шарніра
3.3.4. Розрахунок шліцьового з єднання.
3. РОЗРАХУНОК КАРДАННОЇ ПЕРЕДАЧІ.
3.1. Початкові дані.
3.2. Визначення параметрів труби.
3.3. Розрахунок деталей карданної передачі.
3.3.1. Розрахунок карданного валу.
3.3.2. Розрахунок хрестовини карданного шарніра.
3.3.3. Розрахунок вилки карданного шарніра
3.3.4. Розрахунок шліцьового з єднання.
Тяговий розрахунок автомобіля 3-го класу
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4889
2. ТЯГОВИЙ РОЗРАХУНОК.
2.1. Початкові дані.
2.2. Визначення вагових характеристик автомобіля.
2.2.1. Визначення маси автомобіля.
2.2.2. Розподіл маси по осях.
2.3. Визначення навантаження на колеса.
2.4. Підбір шин.
2.5. Визначення ККД трансмісії.
2.6. Визначення параметрів двигуна.
2.6.1. Визначення потужності двигуна при максимальній швидкості.
2.6.2. Визначення максимальної потужності двигуна.
2.6.3. Визначення поточних значень потужності.
2.6.4. Визначення ефективного моменту двигуна, що крутить.
2.7. Визначення передатних чисел трансмісії.
2.7.1. Визначення передатних стосунків головної передачі.
2.7.2. Визначення передатних стосунків КП.
2.8. Тяговий баланс автомобіля.
2.8.1. Визначення тягових сил для кожної з передач.
2.8.1.1. Визначення тягових сил на I передачі.
2.8.1.2. Визначення тягових сил на II передачі.
2.8.1.3. Визначення тягових сил на III передачі.
2.8.1.4. Визначення тягових сил на IV передачі.
2.8.1.5. Визначення тягових сил на V передачі.
2.8.2. Визначення швидкостей автомобіля для кожної з передач.
2.8.2.1. Визначення діапазону швидкостей для I передачі.
2.8.2.2. Визначення діапазону швидкостей для II передачі.
2.8.2.3. Визначення діапазону швидкостей для III передачі.
2.8.2.4. Визначення діапазону швидкостей для IV передачі.
2.8.2.5. Визначення діапазону швидкостей для V передачі.
2.8.3. Визначення сили опору дороги.
2.8.4. Визначення сили опору повітря на різних передачах.
2.8.4.1. Визначення сили опору повітря на V передачі.
2.8.4.2. Визначення сили опору повітря на IVпередаче.
2.8.4.3. Визначення сили опору повітря на III передачі.
2.8.4.4. Визначення сили опору повітря на II передачі.
2.8.4.5. Визначення сили опору повітря на I передачі.
2.8.4.6. Визначення зчіпної сили.
2.9. Динамічна характеристика автомобіля.
2.9.1. Визначення динамічного чинника на різних передачах.
2.9.1.1. Визначення динамічного чинника на V передачі.
2.9.1.2. Визначення динамічного чинника на IV передачі.
2.9.1.3. Визначення динамічного чинника на III передачі.
2.9.1.4. Визначення динамічного чинника на II передачі.
2.9.1.5. Визначення динамічного чинника на I передачі.
2.10. Розгін автомобіля.
2.10.1. Прискорення при розгоні.
2.10.1.1.Визначення прискорення розгону на різних передачах.
2.10.2. Час і шлях розгону автомобіля.
2.10.2.1. Визначення зворотних прискорень.
2.10.2.2. Визначення часу розгону автомобіля.
2.10.2.3. Визначення шляху розгону автомобіля.
2.11. Потужностний баланс автомобіля.
2.11.1. Визначення потужностного балансу на вищій передачі.
2.11.2. Визначення потужностного балансу на різних передачах. 2.11.2.1. Визначення потужностного балансу на I передачі.
2.11.2.2. Визначення потужностного балансу на II передачі.
2.11.2.3. Визначення потужностного балансу на III передачі.
2.11.2.4. Визначення потужностного балансу на V передачі.
2.12. Розрахунок паливно-економічної характеристики автомобіля.
2. ТЯГОВИЙ РОЗРАХУНОК.
2.1. Початкові дані.
2.2. Визначення вагових характеристик автомобіля.
2.2.1. Визначення маси автомобіля.
2.2.2. Розподіл маси по осях.
2.3. Визначення навантаження на колеса.
2.4. Підбір шин.
2.5. Визначення ККД трансмісії.
2.6. Визначення параметрів двигуна.
2.6.1. Визначення потужності двигуна при максимальній швидкості.
2.6.2. Визначення максимальної потужності двигуна.
2.6.3. Визначення поточних значень потужності.
2.6.4. Визначення ефективного моменту двигуна, що крутить.
2.7. Визначення передатних чисел трансмісії.
2.7.1. Визначення передатних стосунків головної передачі.
2.7.2. Визначення передатних стосунків КП.
2.8. Тяговий баланс автомобіля.
2.8.1. Визначення тягових сил для кожної з передач.
2.8.1.1. Визначення тягових сил на I передачі.
2.8.1.2. Визначення тягових сил на II передачі.
2.8.1.3. Визначення тягових сил на III передачі.
2.8.1.4. Визначення тягових сил на IV передачі.
2.8.1.5. Визначення тягових сил на V передачі.
2.8.2. Визначення швидкостей автомобіля для кожної з передач.
2.8.2.1. Визначення діапазону швидкостей для I передачі.
2.8.2.2. Визначення діапазону швидкостей для II передачі.
2.8.2.3. Визначення діапазону швидкостей для III передачі.
2.8.2.4. Визначення діапазону швидкостей для IV передачі.
2.8.2.5. Визначення діапазону швидкостей для V передачі.
2.8.3. Визначення сили опору дороги.
2.8.4. Визначення сили опору повітря на різних передачах.
2.8.4.1. Визначення сили опору повітря на V передачі.
2.8.4.2. Визначення сили опору повітря на IVпередаче.
2.8.4.3. Визначення сили опору повітря на III передачі.
2.8.4.4. Визначення сили опору повітря на II передачі.
2.8.4.5. Визначення сили опору повітря на I передачі.
2.8.4.6. Визначення зчіпної сили.
2.9. Динамічна характеристика автомобіля.
2.9.1. Визначення динамічного чинника на різних передачах.
2.9.1.1. Визначення динамічного чинника на V передачі.
2.9.1.2. Визначення динамічного чинника на IV передачі.
2.9.1.3. Визначення динамічного чинника на III передачі.
2.9.1.4. Визначення динамічного чинника на II передачі.
2.9.1.5. Визначення динамічного чинника на I передачі.
2.10. Розгін автомобіля.
2.10.1. Прискорення при розгоні.
2.10.1.1.Визначення прискорення розгону на різних передачах.
2.10.2. Час і шлях розгону автомобіля.
2.10.2.1. Визначення зворотних прискорень.
2.10.2.2. Визначення часу розгону автомобіля.
2.10.2.3. Визначення шляху розгону автомобіля.
2.11. Потужностний баланс автомобіля.
2.11.1. Визначення потужностного балансу на вищій передачі.
2.11.2. Визначення потужностного балансу на різних передачах. 2.11.2.1. Визначення потужностного балансу на I передачі.
2.11.2.2. Визначення потужностного балансу на II передачі.
2.11.2.3. Визначення потужностного балансу на III передачі.
2.11.2.4. Визначення потужностного балансу на V передачі.
2.12. Розрахунок паливно-економічної характеристики автомобіля.
Карданна передача автомобіля волга газ 31105
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2448
Враховуючи умови роботи карданної передачі і її застосування на легковому автомобілі третього класу класичної компановки з довгою базою для зв язку коробки передач із заднім ведучим мостом, доцільно застосувати відкриту двохвальну трьохшарнірну карданну передачу з проміжною опорою, конструкція якої перешкоджатиме передачі вібрацій на кузов і допускати переміщення карданної передачі уздовж подовжньої осі автомобіля. Враховуючи умови роботи карданної передачі, малі кути установки карданних валів, виникає необхідність застосування карданних шарнірів нерівних кутових швидкостей, що мають більш високий ККД і ресурсом роботи, в порівнянні з іншими шарнірами і. Крім того, виходячи з умови економічності ці шарніри прийнятніші, оскільки застосування шарнірів рівних кутових швидкостей приведе до серйозного дорожчання конструкції. До того ж в сучасних автомобілях карданні шарніри рівних кутових швидкостей застосовуються переважно для приводу передніх керованих і одночасно провідних коліс. В якості аналога використовуватимемо карданну передачу автомобіля ГАЗ- 31105.
Враховуючи умови роботи карданної передачі і її застосування на легковому автомобілі третього класу класичної компановки з довгою базою для зв язку коробки передач із заднім ведучим мостом, доцільно застосувати відкриту двохвальну трьохшарнірну карданну передачу з проміжною опорою, конструкція якої перешкоджатиме передачі вібрацій на кузов і допускати переміщення карданної передачі уздовж подовжньої осі автомобіля. Враховуючи умови роботи карданної передачі, малі кути установки карданних валів, виникає необхідність застосування карданних шарнірів нерівних кутових швидкостей, що мають більш високий ККД і ресурсом роботи, в порівнянні з іншими шарнірами і. Крім того, виходячи з умови економічності ці шарніри прийнятніші, оскільки застосування шарнірів рівних кутових швидкостей приведе до серйозного дорожчання конструкції. До того ж в сучасних автомобілях карданні шарніри рівних кутових швидкостей застосовуються переважно для приводу передніх керованих і одночасно провідних коліс. В якості аналога використовуватимемо карданну передачу автомобіля ГАЗ- 31105.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)