http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2447
Розвиток конструкцій карданних шарнірів нерівних кутових швидкостей пов язаний з безперервним поліпшенням їх експлуатаційних властивостей : надійності, можливості передачі обертання при підвищеному вугіллі між валами, підвищення ККД.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 22 октября 2016 г.
пятница, 21 октября 2016 г.
Жорсткий напівкарданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2446
Жорсткий напівкарданний шарнір є з єднанням, компенсуючим неточність монтажу. Вони допускають кут нахилу валу не більше 2 . Нині на автомобілях застосовується украй рідко.
Жорсткий напівкарданний шарнір є з єднанням, компенсуючим неточність монтажу. Вони допускають кут нахилу валу не більше 2 . Нині на автомобілях застосовується украй рідко.
Пружний напівкарданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2445
Пружний напівкарданний шарнір допускає передачу моменту, що крутить, від одного валу до іншого, розташованому під деяким кутом, завдяки деформації пружної ланки, що зв язує обидва вали. Пружна ланка може бути гумовим (рис.13), гумовотканинним або гумовим, посиленим сталевим тросом. У останньому випадку напівкарданний шарнір може передавати значний момент, що крутить, і під дещо більшим кутом, ніж в перших двох випадках.
Пружний напівкарданний шарнір допускає передачу моменту, що крутить, від одного валу до іншого, розташованому під деяким кутом, завдяки деформації пружної ланки, що зв язує обидва вали. Пружна ланка може бути гумовим (рис.13), гумовотканинним або гумовим, посиленим сталевим тросом. У останньому випадку напівкарданний шарнір може передавати значний момент, що крутить, і під дещо більшим кутом, ніж в перших двох випадках.
Кулачковий карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2444
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованих коліс. Такий шарнір працює аналогічно здвоєному, в якому перший шарнір створює нерівномірність обертання, а другою усуває цю нерівномірність. В результаті цього приводний вал обертається рівномірно. Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною момент, що крутить, при забезпеченні утла між валами 45 - 50.
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованих коліс. Такий шарнір працює аналогічно здвоєному, в якому перший шарнір створює нерівномірність обертання, а другою усуває цю нерівномірність. В результаті цього приводний вал обертається рівномірно. Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною момент, що крутить, при забезпеченні утла між валами 45 - 50.
Здвоєний карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2443
Вживані в приводі керованих провідних коліс ці шарніри можуть мати різні конструкції. Один з варіантів : два шарніри 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються загальною вилкою 2. Рівність кутових швидкостей повинна забезпечуватися ділильним важелем. Проте така рівність можливо тільки при рівності кутів що в цій конструкції не дотримується точно, оскільки при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується. Тому в здвоєному шарнірі з ділильним важелем синхронне обертання валів, що сполучаються, може бути забезпечене тільки з деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів ділильного пристрою. Наприклад, при у = 30º коефіцієнт нерівномірності не перевищує 1%, що в 30 разів менше коефіцієнт нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при цьому ж у.
Вживані в приводі керованих провідних коліс ці шарніри можуть мати різні конструкції. Один з варіантів : два шарніри 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються загальною вилкою 2. Рівність кутових швидкостей повинна забезпечуватися ділильним важелем. Проте така рівність можливо тільки при рівності кутів що в цій конструкції не дотримується точно, оскільки при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується. Тому в здвоєному шарнірі з ділильним важелем синхронне обертання валів, що сполучаються, може бути забезпечене тільки з деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів ділильного пристрою. Наприклад, при у = 30º коефіцієнт нерівномірності не перевищує 1%, що в 30 разів менше коефіцієнт нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при цьому ж у.
Трьохколючкуватий карданний шарнір (типу «Трипод»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2442
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43, але що не допускають осьових переміщень(шарніри жорсткі, рис.9), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюючі при порівняно невеликих кутах між валами(мал. 10). У жорсткому шарнірі шпильки 2, розташовані під кутом 120, закріплені в корпусі 1. Ролики 3 з кульовою поверхнею встановлені на шпильках і можуть вільно на них обертатися. Вилка 4, виконана разом з валом 5, має три пази циліндричного перерізу. Поверхня вилки сферична, що забезпечує отримання великого кута між валами.
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43, але що не допускають осьових переміщень(шарніри жорсткі, рис.9), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюючі при порівняно невеликих кутах між валами(мал. 10). У жорсткому шарнірі шпильки 2, розташовані під кутом 120, закріплені в корпусі 1. Ролики 3 з кульовою поверхнею встановлені на шпильках і можуть вільно на них обертатися. Вилка 4, виконана разом з валом 5, має три пази циліндричного перерізу. Поверхня вилки сферична, що забезпечує отримання великого кута між валами.
Універсальний шести кульковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу «Лебро»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2441
Складається з циліндричного корпусу 1 (рис.1.7.) на внутрішній поверхні якого під кутом(приблизно 15 - 160) до тієї, що утворює циліндра нарізані шість прямих канавок; сферичного кулака 2 так само з нарізаними на його поверхні шістьма канавками і сепаратора 3 з кульками 4, центрованими зовнішньою сферичною поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, оскільки кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться у биссекторной площині.
Складається з циліндричного корпусу 1 (рис.1.7.) на внутрішній поверхні якого під кутом(приблизно 15 - 160) до тієї, що утворює циліндра нарізані шість прямих канавок; сферичного кулака 2 так само з нарізаними на його поверхні шістьма канавками і сепаратора 3 з кульками 4, центрованими зовнішньою сферичною поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, оскільки кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться у биссекторной площині.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)