http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2443
Вживані в приводі керованих провідних коліс ці шарніри можуть мати різні конструкції. Один з варіантів : два шарніри 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються загальною вилкою 2. Рівність кутових швидкостей повинна забезпечуватися ділильним важелем. Проте така рівність можливо тільки при рівності кутів що в цій конструкції не дотримується точно, оскільки при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується. Тому в здвоєному шарнірі з ділильним важелем синхронне обертання валів, що сполучаються, може бути забезпечене тільки з деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів ділильного пристрою. Наприклад, при у = 30º коефіцієнт нерівномірності не перевищує 1%, що в 30 разів менше коефіцієнт нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при цьому ж у.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
пятница, 21 октября 2016 г.
Трьохколючкуватий карданний шарнір (типу «Трипод»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2442
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43, але що не допускають осьових переміщень(шарніри жорсткі, рис.9), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюючі при порівняно невеликих кутах між валами(мал. 10). У жорсткому шарнірі шпильки 2, розташовані під кутом 120, закріплені в корпусі 1. Ролики 3 з кульовою поверхнею встановлені на шпильках і можуть вільно на них обертатися. Вилка 4, виконана разом з валом 5, має три пази циліндричного перерізу. Поверхня вилки сферична, що забезпечує отримання великого кута між валами.
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43, але що не допускають осьових переміщень(шарніри жорсткі, рис.9), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюючі при порівняно невеликих кутах між валами(мал. 10). У жорсткому шарнірі шпильки 2, розташовані під кутом 120, закріплені в корпусі 1. Ролики 3 з кульовою поверхнею встановлені на шпильках і можуть вільно на них обертатися. Вилка 4, виконана разом з валом 5, має три пази циліндричного перерізу. Поверхня вилки сферична, що забезпечує отримання великого кута між валами.
Універсальний шести кульковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу «Лебро»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2441
Складається з циліндричного корпусу 1 (рис.1.7.) на внутрішній поверхні якого під кутом(приблизно 15 - 160) до тієї, що утворює циліндра нарізані шість прямих канавок; сферичного кулака 2 так само з нарізаними на його поверхні шістьма канавками і сепаратора 3 з кульками 4, центрованими зовнішньою сферичною поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, оскільки кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться у биссекторной площині.
Складається з циліндричного корпусу 1 (рис.1.7.) на внутрішній поверхні якого під кутом(приблизно 15 - 160) до тієї, що утворює циліндра нарізані шість прямих канавок; сферичного кулака 2 так само з нарізаними на його поверхні шістьма канавками і сепаратора 3 з кульками 4, центрованими зовнішньою сферичною поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, оскільки кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться у биссекторной площині.
Шестикульковий карданний шарнір з ділильним важелем (типу «Рцепп»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2440
Має шість меридіональних канавок напівкруглої форми, центри яких співпадають з центром шарніра. Для того, щоб кульки були розташовані в одній площині, вони поміщені в сферичну чашку. Для установки кульок у биссекторной площині застосовують спеціальний ділильний важіль, якій має три сферичні поверхні(кінцеві поверхні входять в гнізда того, що веде і веденого валів передачі, а середня - в отвір сферичної чашки). При нахилі валів важіль повертає сферичну чашку, і кульки встановлюються у биссекторной площині. Шарнір з ділильним важелем може працювати при кутах до 35 . Рекомендуються для застосування на автомобілях середньої і великої вантажопідйомності.
Має шість меридіональних канавок напівкруглої форми, центри яких співпадають з центром шарніра. Для того, щоб кульки були розташовані в одній площині, вони поміщені в сферичну чашку. Для установки кульок у биссекторной площині застосовують спеціальний ділильний важіль, якій має три сферичні поверхні(кінцеві поверхні входять в гнізда того, що веде і веденого валів передачі, а середня - в отвір сферичної чашки). При нахилі валів важіль повертає сферичну чашку, і кульки встановлюються у биссекторной площині. Шарнір з ділильним важелем може працювати при кутах до 35 . Рекомендуються для застосування на автомобілях середньої і великої вантажопідйомності.
Універсальний шести кульковий карданний шарнір (типу «ГНК»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2439
На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість подовжніх канавок еліптичного перерізу, такі ж канавки є на сферичній поверхні кулака 3(рис.1.5.) паралельно подовжній осі валу. У канавках розміщуються шість кульок 2, встановлених в сепараторі 4. Осьове переміщення відбувається по подовжніх канавках корпусу, причому переміщення карданного шарніра дорівнює робочій довжині канавок корпусу, що впливає на розміри шарніра. Шарніри цього типу можуть передавати момент, що крутить, до 50 кH м.
На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість подовжніх канавок еліптичного перерізу, такі ж канавки є на сферичній поверхні кулака 3(рис.1.5.) паралельно подовжній осі валу. У канавках розміщуються шість кульок 2, встановлених в сепараторі 4. Осьове переміщення відбувається по подовжніх канавках корпусу, причому переміщення карданного шарніра дорівнює робочій довжині канавок корпусу, що впливає на розміри шарніра. Шарніри цього типу можуть передавати момент, що крутить, до 50 кH м.
Шестикульковий карданний шарнір з ділильним канавками(типу «Бирфильд»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2438
На кулаці 4 (рис.1.4.), поверхня якого виконана по сфері радіусу R1 вифрезерувані шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіусу R2 і також має шість канавок змінної глибини. Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішні і внутрішні поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R1 і R2. У положенні, коли вали соосны, кульки знаходяться в площині, що перпендикулярній осям валів, проходить через центр кульок.
На кулаці 4 (рис.1.4.), поверхня якого виконана по сфері радіусу R1 вифрезерувані шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіусу R2 і також має шість канавок змінної глибини. Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішні і внутрішні поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R1 і R2. У положенні, коли вали соосны, кульки знаходяться в площині, що перпендикулярній осям валів, проходить через центр кульок.
Чотирьохкульковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу «Вейс»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2437
Зусилля в карданних шарнірах з ділильними канавками передаються через кульки 6,7 (рис.1.3.), які переміщаються по криволінійних канавках 5, розташованим симетрично у вилках. Осі канавок при обертанні утворюють дві сферичні поверхні, що перетинаються одна до іншої по колу, яке і є траєкторією руху кульок. Внаслідок симетричного розташування канавок 5 в обох вилках, при зміщенні валів 1,4 на кут центри кульок завжди знаходяться у биссекторной площині. Вилки карданних валів центруються одна відносно іншої. Для цього між торцями вилок передбачена настановна кулька. Шарнір може працювати при кутах до 35 . При русі автомобіль вперед зусилля передається однією парою кульок; при русі заднім ходом - іншою парою.
Зусилля в карданних шарнірах з ділильними канавками передаються через кульки 6,7 (рис.1.3.), які переміщаються по криволінійних канавках 5, розташованим симетрично у вилках. Осі канавок при обертанні утворюють дві сферичні поверхні, що перетинаються одна до іншої по колу, яке і є траєкторією руху кульок. Внаслідок симетричного розташування канавок 5 в обох вилках, при зміщенні валів 1,4 на кут центри кульок завжди знаходяться у биссекторной площині. Вилки карданних валів центруються одна відносно іншої. Для цього між торцями вилок передбачена настановна кулька. Шарнір може працювати при кутах до 35 . При русі автомобіль вперед зусилля передається однією парою кульок; при русі заднім ходом - іншою парою.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)