http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2436
Закрита карданна передача (рис.1.1.) застосовується для легкових і вантажних автомобілів, в яких реактивний момент в задньому мосту сприймається трубою, карданна передача розміщується усередині труби. Іноді ця труба служить для передачі штовхаючих зусиль. Оскільки довжина карданного валу в такій конструкції не змінюється при відносних переміщеннях кузова і заднього моста, компенсуюче з єднання в карданній передачі такого типу відсутнє і використовується тільки один карданний шарнір. При цьому нерівномірність обертання карданного валу в деякій мірі компенсується його пружністю.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
пятница, 21 октября 2016 г.
четверг, 20 октября 2016 г.
Призначення і вимоги, що пред являються до карданних передач
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2435
Карданні передачі застосовуються в трансмісіях автомобілів для силового зв язку механізмів, вали яких несоосны або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може мінятися в процесі руху. Карданні передачі можуть мати один або декілька карданних шарнірів, сполучених карданними валами, і проміжної опори. Карданні передачі застосовуються також для приводу допоміжних механізмів.
Карданні передачі застосовуються в трансмісіях автомобілів для силового зв язку механізмів, вали яких несоосны або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може мінятися в процесі руху. Карданні передачі можуть мати один або декілька карданних шарнірів, сполучених карданними валами, і проміжної опори. Карданні передачі застосовуються також для приводу допоміжних механізмів.
среда, 19 октября 2016 г.
Розрахунок 6-ти ступінчатої коробки передач
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4888
4 Розрахунок коробки передач
4.1 Визначення основних параметрів коробки передач
4.2 Розрахунок зубів
4.2.1 Визначення сумарного числа зубів зубчастої пари
4.2.2 Перевірочний розрахунок
4.3 Розрахунок валів
4.3.1 Розрахунок швидкохідного вала
4.3.1.1 Проектний розрахунок
4.3.1.2 Матеріал вала-шестірні
4.3.1.3 Ескіз і розрахункова схема вала
4.3.1.4 Перевірочний розрахунок
4.3.1.5 Розрахунок вала на опір пластичним деформаціям
4.3.1.6 Розрахунок вала на опір на опір втоми
4 Розрахунок коробки передач
4.1 Визначення основних параметрів коробки передач
4.2 Розрахунок зубів
4.2.1 Визначення сумарного числа зубів зубчастої пари
4.2.2 Перевірочний розрахунок
4.3 Розрахунок валів
4.3.1 Розрахунок швидкохідного вала
4.3.1.1 Проектний розрахунок
4.3.1.2 Матеріал вала-шестірні
4.3.1.3 Ескіз і розрахункова схема вала
4.3.1.4 Перевірочний розрахунок
4.3.1.5 Розрахунок вала на опір пластичним деформаціям
4.3.1.6 Розрахунок вала на опір на опір втоми
Тяговий розрахунок автомобіля 2110
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4887
3 Тяговий розрахунок автомобіля.
3.1 Розрахунок тягово-динамічної характеристики
3.1.1 Вихідні дані
3.1.2 Попередній вибір шин
3.1.3 Оцінка коефіцієнта корисної дії трансмісії прототипу
3.1.4 Визначення максимальної потужності двигуна
3.1.4.1 Визначення максимальної потужності двигуна по максимальній швидкості
3.1.4.2. Визначення максимальної потужності двигуна по максимальному динамічному фактору
3.1.5 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
3.1.6 Визначення передатного числа головної передачі
3.1.7 Визначення першої передачі
3.1.8 Визначення передавальних чисел коробки передач
3.1.9 Розрахунок і побудова динамічної характеристики двигуна
3.1.10 Мощностной баланс автомобіля
3.1.11 Розрахунок прискорення автомобіля
3.1.12 Розрахунок часу і шляху розгону до заданої швидкості
3.1.13 Вибір передавального числа і динамічний розрахунок
3.2 Оцінка паливної економічності
3 Тяговий розрахунок автомобіля.
3.1 Розрахунок тягово-динамічної характеристики
3.1.1 Вихідні дані
3.1.2 Попередній вибір шин
3.1.3 Оцінка коефіцієнта корисної дії трансмісії прототипу
3.1.4 Визначення максимальної потужності двигуна
3.1.4.1 Визначення максимальної потужності двигуна по максимальній швидкості
3.1.4.2. Визначення максимальної потужності двигуна по максимальному динамічному фактору
3.1.5 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
3.1.6 Визначення передатного числа головної передачі
3.1.7 Визначення першої передачі
3.1.8 Визначення передавальних чисел коробки передач
3.1.9 Розрахунок і побудова динамічної характеристики двигуна
3.1.10 Мощностной баланс автомобіля
3.1.11 Розрахунок прискорення автомобіля
3.1.12 Розрахунок часу і шляху розгону до заданої швидкості
3.1.13 Вибір передавального числа і динамічний розрахунок
3.2 Оцінка паливної економічності
Коробка передач з двопоточним зчепленням
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2434
Вперше трансмісія з двома зчепленнями з явилася на VW Golf R32 і Audi TT 3.2 в 2003 році. З тих пір концерн Volkswagen неухильно розширює застосування DSG (Direct-Shift Gearbox) для інших моделей, в першу чергу для автомобілів з форсованими двигунами.
Вперше трансмісія з двома зчепленнями з явилася на VW Golf R32 і Audi TT 3.2 в 2003 році. З тих пір концерн Volkswagen неухильно розширює застосування DSG (Direct-Shift Gearbox) для інших моделей, в першу чергу для автомобілів з форсованими двигунами.
Аналіз варіантів коробок передач легкових автомобілів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2433
Водії, які хотіли звільнитися від виснажливої необхідності вичавлювати зчеплення і вручну перемикати передачі, перш мали дуже невеликий вибір. Більше трьох десятиліть автоматична коробка була єдиною надійною альтернативою механічної. Хоча конструкції, які повинні були автоматизувати цей процес були завжди, але в кінці кінців вони так і не були здійснені. Перш власники автомобілів з автоматичною коробкою повинні були одночасно миритися з їх численними недоліками: більш низькою динамікою руху, підвищеною витратою палива, а також додатковими витратами при покупці і обслуговуванні. В даний час ситуація в корені змінилася. В принципі, сучасні концепції КП можна розділити на такі категорії: механічні ступінчасті, автоматизовані ступінчасті, коробки передач з двопоточні зчепленням, автоматичні і безступінчаті коробки.
Водії, які хотіли звільнитися від виснажливої необхідності вичавлювати зчеплення і вручну перемикати передачі, перш мали дуже невеликий вибір. Більше трьох десятиліть автоматична коробка була єдиною надійною альтернативою механічної. Хоча конструкції, які повинні були автоматизувати цей процес були завжди, але в кінці кінців вони так і не були здійснені. Перш власники автомобілів з автоматичною коробкою повинні були одночасно миритися з їх численними недоліками: більш низькою динамікою руху, підвищеною витратою палива, а також додатковими витратами при покупці і обслуговуванні. В даний час ситуація в корені змінилася. В принципі, сучасні концепції КП можна розділити на такі категорії: механічні ступінчасті, автоматизовані ступінчасті, коробки передач з двопоточні зчепленням, автоматичні і безступінчаті коробки.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)