http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4886
Общий вид автомобиля ВАЗ2110
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 19 октября 2016 г.
Коробка передач з двопоточним зчепленням
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2434
Вперше трансмісія з двома зчепленнями з явилася на VW Golf R32 і Audi TT 3.2 в 2003 році. З тих пір концерн Volkswagen неухильно розширює застосування DSG (Direct-Shift Gearbox) для інших моделей, в першу чергу для автомобілів з форсованими двигунами.
Вперше трансмісія з двома зчепленнями з явилася на VW Golf R32 і Audi TT 3.2 в 2003 році. З тих пір концерн Volkswagen неухильно розширює застосування DSG (Direct-Shift Gearbox) для інших моделей, в першу чергу для автомобілів з форсованими двигунами.
Аналіз варіантів коробок передач легкових автомобілів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2433
Водії, які хотіли звільнитися від виснажливої необхідності вичавлювати зчеплення і вручну перемикати передачі, перш мали дуже невеликий вибір. Більше трьох десятиліть автоматична коробка була єдиною надійною альтернативою механічної. Хоча конструкції, які повинні були автоматизувати цей процес були завжди, але в кінці кінців вони так і не були здійснені. Перш власники автомобілів з автоматичною коробкою повинні були одночасно миритися з їх численними недоліками: більш низькою динамікою руху, підвищеною витратою палива, а також додатковими витратами при покупці і обслуговуванні. В даний час ситуація в корені змінилася. В принципі, сучасні концепції КП можна розділити на такі категорії: механічні ступінчасті, автоматизовані ступінчасті, коробки передач з двопоточні зчепленням, автоматичні і безступінчаті коробки.
Водії, які хотіли звільнитися від виснажливої необхідності вичавлювати зчеплення і вручну перемикати передачі, перш мали дуже невеликий вибір. Більше трьох десятиліть автоматична коробка була єдиною надійною альтернативою механічної. Хоча конструкції, які повинні були автоматизувати цей процес були завжди, але в кінці кінців вони так і не були здійснені. Перш власники автомобілів з автоматичною коробкою повинні були одночасно миритися з їх численними недоліками: більш низькою динамікою руху, підвищеною витратою палива, а також додатковими витратами при покупці і обслуговуванні. В даний час ситуація в корені змінилася. В принципі, сучасні концепції КП можна розділити на такі категорії: механічні ступінчасті, автоматизовані ступінчасті, коробки передач з двопоточні зчепленням, автоматичні і безступінчаті коробки.
Класичні варіанти коробок передач легкового автомобіля
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2432
Коробка передач служить для зміни крутного моменту на ведучих колесах автомобіля, тривалого роз єднання двигуна і трансмісії та отримання заднього ходу.
Крутний момент на ведучих колесах необхідно змінювати відповідно до дорожніми умовами для забезпечення оптимальної швидкості і прохідності автомобіля, а також для найбільш економічної роботи двигуна.
Двигун і трансмісію необхідно роз єднувати на тривалий час при роботі двигуна на холостому ходу.
Задній хід автомобіля потрібно для здійснення автомобілем певних маневрів.
Зміна крутного моменту на ведучих колесах і швидкості руху автомобіля здійснюється шляхом збільшення або зменшення передавального числа коробки передач, що представляє собою відношення швидкості обертання ведучого вала до швидкості обертання веденого вала.
Наявність коробки передач в трансмісії дозволяє підвищити тягово-швидкісні властивості, паливну економічність і прохідність автомобіля.
Коробка передач служить для зміни крутного моменту на ведучих колесах автомобіля, тривалого роз єднання двигуна і трансмісії та отримання заднього ходу.
Крутний момент на ведучих колесах необхідно змінювати відповідно до дорожніми умовами для забезпечення оптимальної швидкості і прохідності автомобіля, а також для найбільш економічної роботи двигуна.
Двигун і трансмісію необхідно роз єднувати на тривалий час при роботі двигуна на холостому ходу.
Задній хід автомобіля потрібно для здійснення автомобілем певних маневрів.
Зміна крутного моменту на ведучих колесах і швидкості руху автомобіля здійснюється шляхом збільшення або зменшення передавального числа коробки передач, що представляє собою відношення швидкості обертання ведучого вала до швидкості обертання веденого вала.
Наявність коробки передач в трансмісії дозволяє підвищити тягово-швидкісні властивості, паливну економічність і прохідність автомобіля.
Основні вимоги, що пред являються до коробки передач автомобіля
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2431
До коробки передач пред являються вимоги, відповідно до яких вона повинна забезпечувати:
- Оптимальні тягово-швидкісні властивості та паливну економічність автомобіля;
- Безшумність при роботі і переключенні передач;
- Легкість і зручність управління;
- Високий ККД;
- Можливість відбору потужності для приводу додаткового обладнання.
До коробки передач пред являються вимоги, відповідно до яких вона повинна забезпечувати:
- Оптимальні тягово-швидкісні властивості та паливну економічність автомобіля;
- Безшумність при роботі і переключенні передач;
- Легкість і зручність управління;
- Високий ККД;
- Можливість відбору потужності для приводу додаткового обладнання.
Коротка історія розвитку вузла - коробка передач
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2430
1893 з являється компоновка, яку ми називаємо класична .
1895 Швейцарський інженер Рудольф Егг пов язав двигун з провідними колесами автомобіля, застосувавши ремінну передачу. Шківи в ній були не суцільними, а складалися з половинок, які за допомогою важелів зсувалися і розсувалися. Таким чином зменшувався або збільшувався діаметр обкатки приводного ременя, а з ним змінювалося передавальне відношення. Але громіздка, ненадійна, що створює незручності під час керування машиною конструкція не витримала конкуренції з боку звичайних, а потім і автоматичних коробок передач (КП) і була надовго забута.
1893 з являється компоновка, яку ми називаємо класична .
1895 Швейцарський інженер Рудольф Егг пов язав двигун з провідними колесами автомобіля, застосувавши ремінну передачу. Шківи в ній були не суцільними, а складалися з половинок, які за допомогою важелів зсувалися і розсувалися. Таким чином зменшувався або збільшувався діаметр обкатки приводного ременя, а з ним змінювалося передавальне відношення. Але громіздка, ненадійна, що створює незручності під час керування машиною конструкція не витримала конкуренції з боку звичайних, а потім і автоматичних коробок передач (КП) і була надовго забута.
Конструктивні вимоги до автомобіля ВАЗ2110
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2429
1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:
- Документація на автомобіль;
- Комплект інструменту водія;
- Комплект ЗІП
- Медична аптечка
- Вогнегасник
- Знак аварійної зупинки.
2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.
1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:
- Документація на автомобіль;
- Комплект інструменту водія;
- Комплект ЗІП
- Медична аптечка
- Вогнегасник
- Знак аварійної зупинки.
2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)