среда, 19 октября 2016 г.

Класичні варіанти коробок передач легкового автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2432

Коробка передач служить для зміни крутного моменту на ведучих колесах автомобіля, тривалого роз єднання двигуна і трансмісії та отримання заднього ходу.

Крутний момент на ведучих колесах необхідно змінювати відповідно до дорожніми умовами для забезпечення оптимальної швидкості і прохідності автомобіля, а також для найбільш економічної роботи двигуна.

Двигун і трансмісію необхідно роз єднувати на тривалий час при роботі двигуна на холостому ходу.

Задній хід автомобіля потрібно для здійснення автомобілем певних маневрів.

Зміна крутного моменту на ведучих колесах і швидкості руху автомобіля здійснюється шляхом збільшення або зменшення передавального числа коробки передач, що представляє собою відношення швидкості обертання ведучого вала до швидкості обертання веденого вала.

Наявність коробки передач в трансмісії дозволяє підвищити тягово-швидкісні властивості, паливну економічність і прохідність автомобіля.

Основні вимоги, що пред являються до коробки передач автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2431

До коробки передач пред являються вимоги, відповідно до яких вона повинна забезпечувати:

- Оптимальні тягово-швидкісні властивості та паливну економічність автомобіля;

- Безшумність при роботі і переключенні передач;

- Легкість і зручність управління;

- Високий ККД;

- Можливість відбору потужності для приводу додаткового обладнання.

Коротка історія розвитку вузла - коробка передач

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2430

1893 з являється компоновка, яку ми називаємо класична .

1895 Швейцарський інженер Рудольф Егг пов язав двигун з провідними колесами автомобіля, застосувавши ремінну передачу. Шківи в ній були не суцільними, а складалися з половинок, які за допомогою важелів зсувалися і розсувалися. Таким чином зменшувався або збільшувався діаметр обкатки приводного ременя, а з ним змінювалося передавальне відношення. Але громіздка, ненадійна, що створює незручності під час керування машиною конструкція не витримала конкуренції з боку звичайних, а потім і автоматичних коробок передач (КП) і була надовго забута.

Конструктивні вимоги до автомобіля ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2429

1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:

- Документація на автомобіль;

- Комплект інструменту водія;

- Комплект ЗІП

- Медична аптечка

- Вогнегасник

- Знак аварійної зупинки.

2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.

Технічні вимоги КПП ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2428

Автомобіль повинен бути розрахований на експлуатацію в наступних умовах:

 в інтервалі робочих температур від мінус 45 ˚С до плюс 50 ˚С, нижнє граничне значення температури мінус 50 ˚С (не більше 6 годин на добу);

 при відносній вологості повітря до 98%, при температурі до плюс 25 ˚С;

 при запиленості повітря до 1,0 г/м3;

 при швидкості вітру до 20 м / с;

 при інтенсивності опадів до 180 мм / год;

 при атмосферному зниженому тиску 433 мм. рт. ст. (На висоті 4000 м над рівнем моря) при відповідному зниженні тягово-динамічних якостей, з можливістю подолання окремих перевалів висотою до 4650 м (тиск 425 мм. Рт. Ст.).

Вимоги

Патент коробок передач легковых автомобилей

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4885

Патент коробок передач легковых автомобилей

Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4884

Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110