http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2430
1893 з являється компоновка, яку ми називаємо класична .
1895 Швейцарський інженер Рудольф Егг пов язав двигун з провідними колесами автомобіля, застосувавши ремінну передачу. Шківи в ній були не суцільними, а складалися з половинок, які за допомогою важелів зсувалися і розсувалися. Таким чином зменшувався або збільшувався діаметр обкатки приводного ременя, а з ним змінювалося передавальне відношення. Але громіздка, ненадійна, що створює незручності під час керування машиною конструкція не витримала конкуренції з боку звичайних, а потім і автоматичних коробок передач (КП) і була надовго забута.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 19 октября 2016 г.
Конструктивні вимоги до автомобіля ВАЗ2110
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2429
1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:
- Документація на автомобіль;
- Комплект інструменту водія;
- Комплект ЗІП
- Медична аптечка
- Вогнегасник
- Знак аварійної зупинки.
2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.
1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:
- Документація на автомобіль;
- Комплект інструменту водія;
- Комплект ЗІП
- Медична аптечка
- Вогнегасник
- Знак аварійної зупинки.
2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.
Технічні вимоги КПП ВАЗ2110
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2428
Автомобіль повинен бути розрахований на експлуатацію в наступних умовах:
в інтервалі робочих температур від мінус 45 ˚С до плюс 50 ˚С, нижнє граничне значення температури мінус 50 ˚С (не більше 6 годин на добу);
при відносній вологості повітря до 98%, при температурі до плюс 25 ˚С;
при запиленості повітря до 1,0 г/м3;
при швидкості вітру до 20 м / с;
при інтенсивності опадів до 180 мм / год;
при атмосферному зниженому тиску 433 мм. рт. ст. (На висоті 4000 м над рівнем моря) при відповідному зниженні тягово-динамічних якостей, з можливістю подолання окремих перевалів висотою до 4650 м (тиск 425 мм. Рт. Ст.).
Вимоги
Автомобіль повинен бути розрахований на експлуатацію в наступних умовах:
в інтервалі робочих температур від мінус 45 ˚С до плюс 50 ˚С, нижнє граничне значення температури мінус 50 ˚С (не більше 6 годин на добу);
при відносній вологості повітря до 98%, при температурі до плюс 25 ˚С;
при запиленості повітря до 1,0 г/м3;
при швидкості вітру до 20 м / с;
при інтенсивності опадів до 180 мм / год;
при атмосферному зниженому тиску 433 мм. рт. ст. (На висоті 4000 м над рівнем моря) при відповідному зниженні тягово-динамічних якостей, з можливістю подолання окремих перевалів висотою до 4650 м (тиск 425 мм. Рт. Ст.).
Вимоги
Патент коробок передач легковых автомобилей
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4885
Патент коробок передач легковых автомобилей
Патент коробок передач легковых автомобилей
Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4884
Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110
Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110
Проектирование трансмиссии грузового автомобиля с подробной разработкой конструкции трехступенчатой коробки передач
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4883
3. Проектирование трансмиссии
3.1. Разработка кинематической схемы трансмиссии
3.2. Определение модуля шестерен коробки передач
3.3. Определение чисел зубьев шестерен коробки передач
3.4. Расчет зубчатых передач на прочность
3.5. Расчет вала на прочность
3.6. Расчет вала на жесткость
3.7.Определение динамическую грузоподъемность подшипника
3.8. Выбор подшипников коробки передач
3. Проектирование трансмиссии
3.1. Разработка кинематической схемы трансмиссии
3.2. Определение модуля шестерен коробки передач
3.3. Определение чисел зубьев шестерен коробки передач
3.4. Расчет зубчатых передач на прочность
3.5. Расчет вала на прочность
3.6. Расчет вала на жесткость
3.7.Определение динамическую грузоподъемность подшипника
3.8. Выбор подшипников коробки передач
Характеристика выбросов механического цеха и их влияние на окружающую среду
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2427
Механическая обработка металлов на станках сопровождается выделением пыли, стружки, туманов масел и эмульсий, которые через вентиляционную систему выбрасываются из помещения. Пыль, образующаяся в процессе абразивной обработки, состоит на 30-40% из материала абразивного круга на 60-70% из материала обрабатываемого материала.
Механическая обработка металлов на станках сопровождается выделением пыли, стружки, туманов масел и эмульсий, которые через вентиляционную систему выбрасываются из помещения. Пыль, образующаяся в процессе абразивной обработки, состоит на 30-40% из материала абразивного круга на 60-70% из материала обрабатываемого материала.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)