http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4878
3 КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА
3.1 Призначення, обґрунтування і будова конструкції
3.2 Інструкція по застосуванню конструкції
3.3 Розрахунок на міцність, жорсткість стійкість
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 18 октября 2016 г.
Технологія робіт в зоні ТО-2
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2425
Технологія робіт в зоні ТО-2
Технологія робіт в зоні ТО-2
Технологічна карта на техничне обслуговування і регулювання заднього гальмівного механізму автомобиля КамАЗ 5511
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4877
Технологічна карта на техничне обслуговування і регулювання заднього гальмівного механізму автомобиля КамАЗ 5511
Технологічна карта на техничне обслуговування і регулювання заднього гальмівного механізму автомобиля КамАЗ 5511
понедельник, 17 октября 2016 г.
Прилад для контролю гальмівних колодок
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2424
Основним елементом приладу є основа 2 з віссю, на якій закріплено каретку 4, що має можливість вільно обертатись на валу. Каретка, як і всі рухомі частини, що впливають на точність вимірювання посажені у втулках 3 з мінімальним зазором. У верхній частині каретки встановлено рухому в радіальному напрямку консоль 5. На краю консолі є ролик 6 (в нашому випадку роль ролика може виконувати радіальний підшипник). Вище над консоллю 5 на каретці 4 кріпиться штанга 8 індикатору 9. Лапка індикатору 9 при роботі спирається на спеціальні проточку консолі 5. Гальмівна колодка 1 при встановленні на прилад фіксується по всіх ступенях свободи. Для надійного прижиму ролика до контролюємої поверхні використовується пружина розтягування 7, яка одним кінцем кріпиться до нижньої частини каретки, а іншим до рухомої консолі.
Основним елементом приладу є основа 2 з віссю, на якій закріплено каретку 4, що має можливість вільно обертатись на валу. Каретка, як і всі рухомі частини, що впливають на точність вимірювання посажені у втулках 3 з мінімальним зазором. У верхній частині каретки встановлено рухому в радіальному напрямку консоль 5. На краю консолі є ролик 6 (в нашому випадку роль ролика може виконувати радіальний підшипник). Вище над консоллю 5 на каретці 4 кріпиться штанга 8 індикатору 9. Лапка індикатору 9 при роботі спирається на спеціальні проточку консолі 5. Гальмівна колодка 1 при встановленні на прилад фіксується по всіх ступенях свободи. Для надійного прижиму ролика до контролюємої поверхні використовується пружина розтягування 7, яка одним кінцем кріпиться до нижньої частини каретки, а іншим до рухомої консолі.
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4876
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4874
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
Подписаться на:
Сообщения (Atom)