http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4870
Головні передачі автомобилів. Порівняння варянтів
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 17 октября 2016 г.
Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ легкового автомобіля ВАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4869
2 Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ
2.1 Визначення максимальної потужності двигуна і подудова його зовнішньої швидкістної характеристики
2.2 Побудова графіків силового балансу і динамічної характеристики.
2.3 Побудова графіків прискорень, часу та путі розгону автомобіля
2.4 Побудова графіку потужностного балансу
2.5 Показники тягово-швидкісних властивостей автомобіля
2 Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ
2.1 Визначення максимальної потужності двигуна і подудова його зовнішньої швидкістної характеристики
2.2 Побудова графіків силового балансу і динамічної характеристики.
2.3 Побудова графіків прискорень, часу та путі розгону автомобіля
2.4 Побудова графіку потужностного балансу
2.5 Показники тягово-швидкісних властивостей автомобіля
Проектування заднього ведучого моста легкового автомобіля ВАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4868
3. Проектування ведучого моста
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3. Розрахуемо вали на міцність і жорсткість.
3.4. Вибір параметрів конічного диференціала
3.5. Розрахунок півосей
3.6. Розрахунок балки заднього моста
3.7. Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
3. Проектування ведучого моста
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3. Розрахуемо вали на міцність і жорсткість.
3.4. Вибір параметрів конічного диференціала
3.5. Розрахунок півосей
3.6. Розрахунок балки заднього моста
3.7. Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
Главный вид автомобиля 3-го класса
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4867
Главный вид автомобиля 3-го класса
Главный вид автомобиля 3-го класса
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4866
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
воскресенье, 16 октября 2016 г.
Огляд і аналіз існуючих конструкцій диференціалів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2422
Конічна головна передача, (рис. 4.1). Конічні головні передачі широко використовують у вантажних автомобілях і спеціальних транспортних засобах, а також в автобусах. У легкових автомобілях конічні головні передачі в значній мірі витіснені гіпоїдними головними передачами. Проте в легкових автомобілях деяких типів (особливо в мало-і мікролітражних автомобілях західноєвропейських країн, Японії, Росії, Польщі та інших країн) застосовують конічні головні передачі.
Конічна головна передача, (рис. 4.1). Конічні головні передачі широко використовують у вантажних автомобілях і спеціальних транспортних засобах, а також в автобусах. У легкових автомобілях конічні головні передачі в значній мірі витіснені гіпоїдними головними передачами. Проте в легкових автомобілях деяких типів (особливо в мало-і мікролітражних автомобілях західноєвропейських країн, Японії, Росії, Польщі та інших країн) застосовують конічні головні передачі.
Вимоги, класифікація, застосовність колісного редуктора
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2421
Диференціал - механізм трансмісії, що виконує функції розподілу підводиться до нього крутного моменту між колесами або мостами (в деяких автомобілях між бортами) і дозволяє веденим валами обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями. Основні вимоги, які пред являються до автомобільних диференціалом, зводяться до наступного:
Диференціал - механізм трансмісії, що виконує функції розподілу підводиться до нього крутного моменту між колесами або мостами (в деяких автомобілях між бортами) і дозволяє веденим валами обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями. Основні вимоги, які пред являються до автомобільних диференціалом, зводяться до наступного:
Подписаться на:
Сообщения (Atom)