http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4868
3. Проектування ведучого моста
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3. Розрахуемо вали на міцність і жорсткість.
3.4. Вибір параметрів конічного диференціала
3.5. Розрахунок півосей
3.6. Розрахунок балки заднього моста
3.7. Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 17 октября 2016 г.
Главный вид автомобиля 3-го класса
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4867
Главный вид автомобиля 3-го класса
Главный вид автомобиля 3-го класса
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4866
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
воскресенье, 16 октября 2016 г.
Огляд і аналіз існуючих конструкцій диференціалів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2422
Конічна головна передача, (рис. 4.1). Конічні головні передачі широко використовують у вантажних автомобілях і спеціальних транспортних засобах, а також в автобусах. У легкових автомобілях конічні головні передачі в значній мірі витіснені гіпоїдними головними передачами. Проте в легкових автомобілях деяких типів (особливо в мало-і мікролітражних автомобілях західноєвропейських країн, Японії, Росії, Польщі та інших країн) застосовують конічні головні передачі.
Конічна головна передача, (рис. 4.1). Конічні головні передачі широко використовують у вантажних автомобілях і спеціальних транспортних засобах, а також в автобусах. У легкових автомобілях конічні головні передачі в значній мірі витіснені гіпоїдними головними передачами. Проте в легкових автомобілях деяких типів (особливо в мало-і мікролітражних автомобілях західноєвропейських країн, Японії, Росії, Польщі та інших країн) застосовують конічні головні передачі.
Вимоги, класифікація, застосовність колісного редуктора
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2421
Диференціал - механізм трансмісії, що виконує функції розподілу підводиться до нього крутного моменту між колесами або мостами (в деяких автомобілях між бортами) і дозволяє веденим валами обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями. Основні вимоги, які пред являються до автомобільних диференціалом, зводяться до наступного:
Диференціал - механізм трансмісії, що виконує функції розподілу підводиться до нього крутного моменту між колесами або мостами (в деяких автомобілях між бортами) і дозволяє веденим валами обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями. Основні вимоги, які пред являються до автомобільних диференціалом, зводяться до наступного:
ГАЗ-3110 «Волга»
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2420
Автомобіль, що проектується, був узятий як аналог автомобіля ГАЗ-3110 «Волга», який виготовляє Горківський автомобільний завод. Автомобіль має класичну компановку і відноситься до автомобілів середнього класу. Автомобіль добре пристосован до різних климатичних поясів.
Автомобіль, що проектується, був узятий як аналог автомобіля ГАЗ-3110 «Волга», який виготовляє Горківський автомобільний завод. Автомобіль має класичну компановку і відноситься до автомобілів середнього класу. Автомобіль добре пристосован до різних климатичних поясів.
Фрезерная головка + спецификации
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4865
Фрезерная головка + спецификации
Фрезерная головка + спецификации
Подписаться на:
Сообщения (Atom)