http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1569
Готовність першокласників до навчання ускладнюється недостатнім розвитком різних психічних функцій та не сформованістю різних видів діяльності.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 13 января 2016 г.
Психолого-педагогічні особливості інтелектуальної готовності першокласників до навчання у початковій школі
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1568
Готовність до шкільного навчання – бажання усвідомлення необхідності навчатися, які виникають в результаті соціального дозрівання дитини, прояви у неї внутрішніх суперечностей, які задають мотивацію до учбової діяльності [34;137].
Готовність до шкільного навчання – бажання усвідомлення необхідності навчатися, які виникають в результаті соціального дозрівання дитини, прояви у неї внутрішніх суперечностей, які задають мотивацію до учбової діяльності [34;137].
Загально-наукове розуміння готовності шестирічок до навчання в школі
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1567
Проблема готовності першокласників до навчання у школі має особливе значення. З її вирішенням пов’язане визначення цілей і принципів організації навчання і виховання у дошкільних закладах. В той же час від її вирішення залежить успішність подальшого навчання дітей у школі.
Проблема готовності першокласників до навчання у школі має особливе значення. З її вирішенням пов’язане визначення цілей і принципів організації навчання і виховання у дошкільних закладах. В той же час від її вирішення залежить успішність подальшого навчання дітей у школі.
Педагогічні умови використання наочності в навчальному процесі початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1566
Для організації навчання, яке б збуджувало школяра, викликало задоволення від подолання труднощів, розвивало самостійність й ініціативу в здобуванні нових знань, сприяло самоствердженню особистості дитини в системі колективних взаємин, необхідно дотримуватися певних умов при використанні наочного матеріалу в навчальному процесі початкової школи. Розглянемо умови, яких пропонують дотримуватися вчителям у своїй практичній діяльності відомі сучасні педагоги.
Для організації навчання, яке б збуджувало школяра, викликало задоволення від подолання труднощів, розвивало самостійність й ініціативу в здобуванні нових знань, сприяло самоствердженню особистості дитини в системі колективних взаємин, необхідно дотримуватися певних умов при використанні наочного матеріалу в навчальному процесі початкової школи. Розглянемо умови, яких пропонують дотримуватися вчителям у своїй практичній діяльності відомі сучасні педагоги.
Методика та результати дослідження впливу наочності на підвищення рівня успішності учнів початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1565
Дослідження педагогічних умов використання наочності, які ефективно впливають на підвищення рівня успішності учнів початкових класів, відбувалося за допомогою експериментального дослідження яке складалося з таких етапів:
1. Констатуючий зріз.
2. Формуючий експеримент.
3. Контрольний зріз.
4. Зіставлення результатів констатуючого і контрольного зрізів.
Дослідження педагогічних умов використання наочності, які ефективно впливають на підвищення рівня успішності учнів початкових класів, відбувалося за допомогою експериментального дослідження яке складалося з таких етапів:
1. Констатуючий зріз.
2. Формуючий експеримент.
3. Контрольний зріз.
4. Зіставлення результатів констатуючого і контрольного зрізів.
Передовий перспективний педагогічний досвід використанням наочності у навчальному процесі початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1564
Визначення дидактичних і розвиваючих функцій наочності, вплив її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів займаються ще з ХIХ ст. Проведення численних наукових конференцій на терені нашої країни та зарубіжних країн, на яких велося обговорення результатів досліджень отриманих у ході педагогічних та психологічних експериментів, визначили необхідність використання наочності у навчальному процесі.
Визначення дидактичних і розвиваючих функцій наочності, вплив її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів займаються ще з ХIХ ст. Проведення численних наукових конференцій на терені нашої країни та зарубіжних країн, на яких велося обговорення результатів досліджень отриманих у ході педагогічних та психологічних експериментів, визначили необхідність використання наочності у навчальному процесі.
Роль використання наочності в навчально – виховному процесі початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1563
У початкових класах застосування наочності має на меті: збагачення й розширення безпосереднього чуттєвого досвіду учнів, розвиток спостережливості, пізнання конкретних властивостей предметів під час практичної діяльності, створення умов для переходу до абстрактного мислення, опори для самостійного навчання й систематизації навчального матеріалу.
У початкових класах застосування наочності має на меті: збагачення й розширення безпосереднього чуттєвого досвіду учнів, розвиток спостережливості, пізнання конкретних властивостей предметів під час практичної діяльності, створення умов для переходу до абстрактного мислення, опори для самостійного навчання й систематизації навчального матеріалу.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)