среда, 13 января 2016 г.

Порушення формування інтелектуальної готовності першокласників до навчання у початковій школі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1569

Готовність першокласників до навчання ускладнюється недостатнім розвитком різних психічних функцій та не сформованістю різних видів діяльності.

Психолого-педагогічні особливості інтелектуальної готовності першокласників до навчання у початковій школі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1568

Готовність до шкільного навчання – бажання усвідомлення необхідності навчатися, які виникають в результаті соціального дозрівання дитини, прояви у неї внутрішніх суперечностей, які задають мотивацію до учбової діяльності [34;137].

Загально-наукове розуміння готовності шестирічок до навчання в школі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1567

Проблема готовності першокласників до навчання у школі має особливе значення. З її вирішенням пов’язане визначення цілей і принципів організації навчання і виховання у дошкільних закладах. В той же час від її вирішення залежить успішність подальшого навчання дітей у школі.

Педагогічні умови використання наочності в навчальному процесі початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1566

Для організації навчання, яке б збуджувало школяра, викликало задоволення від подолання труднощів, розвивало самостійність й ініціативу в здобуванні нових знань, сприяло самоствердженню особистості дитини в системі колективних взаємин, необхідно дотримуватися певних умов при використанні наочного матеріалу в навчальному процесі початкової школи. Розглянемо умови, яких пропонують дотримуватися вчителям у своїй практичній діяльності відомі сучасні педагоги.

Методика та результати дослідження впливу наочності на підвищення рівня успішності учнів початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1565

Дослідження педагогічних умов використання наочності, які ефективно впливають на підвищення рівня успішності учнів початкових класів, відбувалося за допомогою експериментального дослідження яке складалося з таких етапів:
1. Констатуючий зріз.
2. Формуючий експеримент.
3. Контрольний зріз.
4. Зіставлення результатів констатуючого і контрольного зрізів.

Передовий перспективний педагогічний досвід використанням наочності у навчальному процесі початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1564

Визна­чення дидактичних і розвиваючих функцій наочності, вплив її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів займаються ще з ХIХ ст. Проведення численних наукових конференцій на терені нашої країни та зарубіжних країн, на яких велося обговорення результатів досліджень отриманих у ході педагогічних та психологічних експериментів, визначили необхідність використання наочності у навчальному процесі.

Роль використання наочності в навчально – виховному процесі початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1563

У початкових класах застосування наочності має на меті: збагачення й розширення безпосереднього чуттєвого досвіду учнів, розвиток спостережливості, пізнання конкретних влас­тивостей предметів під час практичної діяльності, створення умов для переходу до абстрактного мислення, опори для са­мостійного навчання й систематизації навчального матеріалу.