среда, 13 января 2016 г.

Методологічні засади експериментального дослідження творчих здібностей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1557

Мета сучасного навчання й виховання – допомогти маленькій людині вирости й сформуватися, „розбудити” у ній подаровані природою можливості та здібності, простежити їх розвиток, зробити все, щоб дитина з величезним творчим потенціалом не була загублена, оскільки втрачене неможливо надолужити. Чим раніше розпочинається розвиток здібностей, талантів, тим більше шансів на їх оптимальне розкриття, хоча, на жаль, по-справжньому це почали розуміти недавно.

Психолого-педагогічн підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1556

У науці загальна здатність, яка відповідає творчій діяльності і характеризує особистість в цілому, називається креативність.

Сутність поняття здібності та природи творчості

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1555

Проблема вивчення здібностей завжди перебувала в центрі уваги вітчизняних і зарубіжних педагогів та психологів. Науковці і практики намагалися глибше осмислити закономірності і механізми розвитку в людини тих психічних властивостей, які безпосередньо впливають на досягнення високих результатів діяльності. Важливий доробок у цьому дослідницькому аспекті зроблений у педагогіці, а також у соціальній, віковій та педагогічній психології.

Методичні рекомендації з питання етичного виховання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1554

Мета: Підвищення рівня методичної підготовки педагогічного колективу в питаннях виховання.

Комунікативний тренінг для зміцнення міжособистісних стосунків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1553

Вступивши у вік дослідження свого ”Я”, діти часто захоплюються самозвинуваченням, тиражуванням дискомфортного стану. Неконструктивний спосіб ”спілкування з собою” ускладнює міжособові відносини. Знайомство з технологією спілкування через аналіз і програвання реальних ситуацій допомагає людині усвідомити свій стиль, його позитивні і негативні сторони, дозволяє хлопцям і дівчатам розвивати свої комунікативні здібності осмислено, конструктивно, а не переводити все на рахунок фатуму (долі), приводить до особистісної і соціальної стабільності.

Форми та методи виховання моральних норм у сучасних підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1552

На сучасному етапі суспільство досить активно переймається проблемами ринкових відносин, нестабільністю економіки, політичними складнощами. Все це призводить до руйнації соціальних зв’язків і етичних засад. Це має прояв в нетерпимості і озлобленні людей, руйнує внутрішній світ особистості. Саме тому школа, вирішуючи задачі виховання, повинна спертися на розумне етичне і моральне в людині, допомагаючи кожному вихованцю визначити ціннісні основи власної життєдіяльності, знайти відчуття відповідальності за збереження моральних основ суспільства. Цьому допоможе етико-моральне виховання, що органічно вплетене в учбово-виховний процес і становить його невід’ємну частину [42].

Сутність та зміст міжособистісних стосунків в колективі та їх зв’язок з моральними нормами

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1551

Міжособові відносини підлітка з однолітками, що виникають стихійно або організовувані дорослими, мають виразно виражені вікові соціально- психологічні характеристики.