среда, 13 января 2016 г.

Сутність поняття здібності та природи творчості

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1555

Проблема вивчення здібностей завжди перебувала в центрі уваги вітчизняних і зарубіжних педагогів та психологів. Науковці і практики намагалися глибше осмислити закономірності і механізми розвитку в людини тих психічних властивостей, які безпосередньо впливають на досягнення високих результатів діяльності. Важливий доробок у цьому дослідницькому аспекті зроблений у педагогіці, а також у соціальній, віковій та педагогічній психології.

Методичні рекомендації з питання етичного виховання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1554

Мета: Підвищення рівня методичної підготовки педагогічного колективу в питаннях виховання.

Комунікативний тренінг для зміцнення міжособистісних стосунків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1553

Вступивши у вік дослідження свого ”Я”, діти часто захоплюються самозвинуваченням, тиражуванням дискомфортного стану. Неконструктивний спосіб ”спілкування з собою” ускладнює міжособові відносини. Знайомство з технологією спілкування через аналіз і програвання реальних ситуацій допомагає людині усвідомити свій стиль, його позитивні і негативні сторони, дозволяє хлопцям і дівчатам розвивати свої комунікативні здібності осмислено, конструктивно, а не переводити все на рахунок фатуму (долі), приводить до особистісної і соціальної стабільності.

Форми та методи виховання моральних норм у сучасних підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1552

На сучасному етапі суспільство досить активно переймається проблемами ринкових відносин, нестабільністю економіки, політичними складнощами. Все це призводить до руйнації соціальних зв’язків і етичних засад. Це має прояв в нетерпимості і озлобленні людей, руйнує внутрішній світ особистості. Саме тому школа, вирішуючи задачі виховання, повинна спертися на розумне етичне і моральне в людині, допомагаючи кожному вихованцю визначити ціннісні основи власної життєдіяльності, знайти відчуття відповідальності за збереження моральних основ суспільства. Цьому допоможе етико-моральне виховання, що органічно вплетене в учбово-виховний процес і становить його невід’ємну частину [42].

Сутність та зміст міжособистісних стосунків в колективі та їх зв’язок з моральними нормами

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1551

Міжособові відносини підлітка з однолітками, що виникають стихійно або організовувані дорослими, мають виразно виражені вікові соціально- психологічні характеристики.

Особливості моральних норм сучасних підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1550

Моральне становлення підлітка є надзвичайно складним і багатогранним процесом. Що визначає роль в цьому процесі грає соціальне середовище. Саме формування етичних якостей відбувається в соціальному середовищі, в його реальних діях і вчинках і в тій внутрішній роботі, яка зав’язується навколо них і в них випліскується.

Аналіз результатів корекції особистісної сфери дітей молодшого шкільного віку із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1549

Проведена психокорекційна робота дає можливість оцінити значення її впливу на розвиток особистісної сфери дітей із ЗПР молодшого шкільного віку.