среда, 13 января 2016 г.

Методи та організація експериментального дослідження особистісної сфер дітей молодшого шкільного віку із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1545

Для виявлення особливостей розвитку у дітей із ЗПР нами було проведено експериментальне дослідження особистісної сфери молодших школярів 6-7-річного віку.

Особливості розвитку особистісної сфери у дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1544

Як було зазначено вище, причинами виникнення затримок психічного розвитку виступають негативні біологічні, соціальні і психолого-педагогічні фактори. Ці фактори накладають відбиток на розвиток дитини, на її навчання і соціальну адаптацію.

Загальна характеристика розвитку дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1543

Аномальними називають дітей, у яких порушено нормальний перебіг загального розвитку, що спричинено наявністю фізичного або психічного дефекту. Проте наявність дефекту призводить до аномального розвитку лише за певних умов.

Види та методи психокорекції антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1542

Термін корекція означає „виправлення”, а психологічна корекція – вид діяльності практичного психолога – це тактовне втручання в процес психічного й особистiсного розвитку людини з метою виправлення вiдхилень
Психологiчна корекцiя трактується як спрямований психологiчний вплив на тi чи iншi психологiчнi структури для забезпечення повноцiнного розвитку й функцiонування особистостi.

Методика психодіагностики антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1541

Психодіагностика – це теоретична дисципліна та сфера практичної діяльності психолога. Психодіагностика як теоретична дисципліна тісно пов’язана з відповідними предметними гранями психологічної науки. В психодіагностиці теорія переплітається з практичним значенням для вирішення тієї чи іншої наукової задачі або поставленої мети. Практичні сфери застосування психологічного знання , які ставлять психодіагностичні задачі створенні на основі інтегральних змін, та виступають як об’єкти психодіагностики. Таким чином, теоретична психодіагностика обумовлена трьома областями психологічного знання: предметною областю психології, психометрикою, та практичним застосуванням психологічного знання. Діагностика антисоціальної поведінки підлітків базується на проведенні багатьох методик, які потрібно вдало підібрати, правильно провести, та точно обрахувати результати, дійсний їх кількісний та якісний аналіз. В наш час існує декілька класифікацій психодіагностичних методик.

Психологічні особливості проявів антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1540

Перед тим, як розглядати особливості проявів антисоціальної поведінки підлітків, варто звернути увагу на фактори ризику антисоціальної поведінки. Факторами ризику антисоціальної поведінки дітей та молоді в умовах сьогодення є цілий ряд причин.

Особливості соціального розвитку особистості у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1539

Підлітковий вік – це один із найважливіших та найскладніших етапів життя та психічного розвитку людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості.