среда, 13 января 2016 г.

Загальна характеристика розвитку дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1543

Аномальними називають дітей, у яких порушено нормальний перебіг загального розвитку, що спричинено наявністю фізичного або психічного дефекту. Проте наявність дефекту призводить до аномального розвитку лише за певних умов.

Види та методи психокорекції антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1542

Термін корекція означає „виправлення”, а психологічна корекція – вид діяльності практичного психолога – це тактовне втручання в процес психічного й особистiсного розвитку людини з метою виправлення вiдхилень
Психологiчна корекцiя трактується як спрямований психологiчний вплив на тi чи iншi психологiчнi структури для забезпечення повноцiнного розвитку й функцiонування особистостi.

Методика психодіагностики антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1541

Психодіагностика – це теоретична дисципліна та сфера практичної діяльності психолога. Психодіагностика як теоретична дисципліна тісно пов’язана з відповідними предметними гранями психологічної науки. В психодіагностиці теорія переплітається з практичним значенням для вирішення тієї чи іншої наукової задачі або поставленої мети. Практичні сфери застосування психологічного знання , які ставлять психодіагностичні задачі створенні на основі інтегральних змін, та виступають як об’єкти психодіагностики. Таким чином, теоретична психодіагностика обумовлена трьома областями психологічного знання: предметною областю психології, психометрикою, та практичним застосуванням психологічного знання. Діагностика антисоціальної поведінки підлітків базується на проведенні багатьох методик, які потрібно вдало підібрати, правильно провести, та точно обрахувати результати, дійсний їх кількісний та якісний аналіз. В наш час існує декілька класифікацій психодіагностичних методик.

Психологічні особливості проявів антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1540

Перед тим, як розглядати особливості проявів антисоціальної поведінки підлітків, варто звернути увагу на фактори ризику антисоціальної поведінки. Факторами ризику антисоціальної поведінки дітей та молоді в умовах сьогодення є цілий ряд причин.

Особливості соціального розвитку особистості у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1539

Підлітковий вік – це один із найважливіших та найскладніших етапів життя та психічного розвитку людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості.

Антисоціальна поведінка як психологічний феномен

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1538

Антисоціальна поведінка виникає, коли особа протиставляє себе всьому і всім – моралі, закону, людям. Такій особистості, як правило, вистачає власної концепції існування; для заспокоєння своїх інтересів вона не зупиняється перед нормами та цінностями суспільства, не є вразливою до життєвих ситуації та долі інших людей.

Аналіз отриманих результатів проведеного дослідження наявності переважання наочно-образного мислення у дітей з вадами слуху над словесно-логічним

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1536

Провівши аналіз результатів отриманих кожною дитиною окремо під час проведеного дослідження спробуємо узагальнити та проаналізувати отримані дані.