http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1540
Перед тим, як розглядати особливості проявів антисоціальної поведінки підлітків, варто звернути увагу на фактори ризику антисоціальної поведінки. Факторами ризику антисоціальної поведінки дітей та молоді в умовах сьогодення є цілий ряд причин.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 13 января 2016 г.
Особливості соціального розвитку особистості у підлітковому віці
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1539
Підлітковий вік – це один із найважливіших та найскладніших етапів життя та психічного розвитку людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості.
Підлітковий вік – це один із найважливіших та найскладніших етапів життя та психічного розвитку людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості.
Антисоціальна поведінка як психологічний феномен
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1538
Антисоціальна поведінка виникає, коли особа протиставляє себе всьому і всім – моралі, закону, людям. Такій особистості, як правило, вистачає власної концепції існування; для заспокоєння своїх інтересів вона не зупиняється перед нормами та цінностями суспільства, не є вразливою до життєвих ситуації та долі інших людей.
Антисоціальна поведінка виникає, коли особа протиставляє себе всьому і всім – моралі, закону, людям. Такій особистості, як правило, вистачає власної концепції існування; для заспокоєння своїх інтересів вона не зупиняється перед нормами та цінностями суспільства, не є вразливою до життєвих ситуації та долі інших людей.
Аналіз отриманих результатів проведеного дослідження наявності переважання наочно-образного мислення у дітей з вадами слуху над словесно-логічним
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1536
Провівши аналіз результатів отриманих кожною дитиною окремо під час проведеного дослідження спробуємо узагальнити та проаналізувати отримані дані.
Провівши аналіз результатів отриманих кожною дитиною окремо під час проведеного дослідження спробуємо узагальнити та проаналізувати отримані дані.
Отримання попередніх результатів дослідження стосовно особливостей пізнавальної сфери у дітей з вадами слуху
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1535
У третьому класі, де проходило дослідження, навчається 7 дітей: 3 хлопчика та 4 дівчинки. Діти віком 10-11 років. Шестеро дітей мають чуючих батьків, одна дитина із сім ї глухих. У досліджуваному четвертому класі навчається 8 дітей: 3 хлопчики та 5 дівчаток. Шестеро дітей мають чуючих батьків, дві дитини із сім ї глухих. Всі діти мають батьків, які цікавляться їх здоров ям, навчанням та вихованням у школі-інтернаті.
У третьому класі, де проходило дослідження, навчається 7 дітей: 3 хлопчика та 4 дівчинки. Діти віком 10-11 років. Шестеро дітей мають чуючих батьків, одна дитина із сім ї глухих. У досліджуваному четвертому класі навчається 8 дітей: 3 хлопчики та 5 дівчаток. Шестеро дітей мають чуючих батьків, дві дитини із сім ї глухих. Всі діти мають батьків, які цікавляться їх здоров ям, навчанням та вихованням у школі-інтернаті.
Методики дослідження наочно-образного та словесно-логічного мислення у дітей з порушенням слуху
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1534
Для дослідження наочно-образного мислення у дітей застосовують дитячий варіант прогресивних матриць Дж. Равена, який включає 36 кольорових матриць-завдань. Матриці розташовані на окремих аркушах у трьох серіях: А, Ав, В (по 12 у кожній серії). Кожна матриця представлена малюнков у вигляді набору знаків і з вирізаним фрагментом. Нижче пропонується набір фрагментів, серед яких знаходиться необхідний. Дитині необхідно відслідкувати логічний ланцюжок розташування знаків і вибрати фрагмент, який відсутній.
Для дослідження наочно-образного мислення у дітей застосовують дитячий варіант прогресивних матриць Дж. Равена, який включає 36 кольорових матриць-завдань. Матриці розташовані на окремих аркушах у трьох серіях: А, Ав, В (по 12 у кожній серії). Кожна матриця представлена малюнков у вигляді набору знаків і з вирізаним фрагментом. Нижче пропонується набір фрагментів, серед яких знаходиться необхідний. Дитині необхідно відслідкувати логічний ланцюжок розташування знаків і вибрати фрагмент, який відсутній.
Методики дослідження зорового сприйняття у глухих та слабочуючих дітей
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1533
З метою вивчення зорового сприйняття у глухих і слабочуючих дітей в психології використовують методику “Впізнавання фігур”, методику Головіної Т.Н. дослідження здатності до цілісного сприйняття форми предметів та методику шифровки символів.
З метою вивчення зорового сприйняття у глухих і слабочуючих дітей в психології використовують методику “Впізнавання фігур”, методику Головіної Т.Н. дослідження здатності до цілісного сприйняття форми предметів та методику шифровки символів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)