среда, 13 января 2016 г.

Антисоціальна поведінка як психологічний феномен

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1538

Антисоціальна поведінка виникає, коли особа протиставляє себе всьому і всім – моралі, закону, людям. Такій особистості, як правило, вистачає власної концепції існування; для заспокоєння своїх інтересів вона не зупиняється перед нормами та цінностями суспільства, не є вразливою до життєвих ситуації та долі інших людей.

Аналіз отриманих результатів проведеного дослідження наявності переважання наочно-образного мислення у дітей з вадами слуху над словесно-логічним

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1536

Провівши аналіз результатів отриманих кожною дитиною окремо під час проведеного дослідження спробуємо узагальнити та проаналізувати отримані дані.

Отримання попередніх результатів дослідження стосовно особливостей пізнавальної сфери у дітей з вадами слуху

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1535

У третьому класі, де проходило дослідження, навчається 7 дітей: 3 хлопчика та 4 дівчинки. Діти віком 10-11 років. Шестеро дітей мають чуючих батьків, одна дитина із сім ї глухих. У досліджуваному четвертому класі навчається 8 дітей: 3 хлопчики та 5 дівчаток. Шестеро дітей мають чуючих батьків, дві дитини із сім ї глухих. Всі діти мають батьків, які цікавляться їх здоров ям, навчанням та вихованням у школі-інтернаті.

Методики дослідження наочно-образного та словесно-логічного мислення у дітей з порушенням слуху

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1534

Для дослідження наочно-образного мислення у дітей застосовують дитячий варіант прогресивних матриць Дж. Равена, який включає 36 кольорових матриць-завдань. Матриці розташовані на окремих аркушах у трьох серіях: А, Ав, В (по 12 у кожній серії). Кожна матриця представлена малюнков у вигляді набору знаків і з вирізаним фрагментом. Нижче пропонується набір фрагментів, серед яких знаходиться необхідний. Дитині необхідно відслідкувати логічний ланцюжок розташування знаків і вибрати фрагмент, який відсутній.

Методики дослідження зорового сприйняття у глухих та слабочуючих дітей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1533

З метою вивчення зорового сприйняття у глухих і слабочуючих дітей в психології використовують методику “Впізнавання фігур”, методику Головіної Т.Н. дослідження здатності до цілісного сприйняття форми предметів та методику шифровки символів.

Застосування методу спостереження та вивчення анамнезу життя дітей з вадами слуху для виявлення порушень у їх пізнавальній діяльності

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1532

Для загального ознайомлення з певними особливостями дітей з порушенням слуху на початку був зібраний анамнез життя кожної досліджуваної дитини.

МЕТОДИ ТА МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНИХ ФУНКЦІЙ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1531

Теоретичний аналіз особливостей психічних функцій у дітей з порушенням слуху підтвердив тезу про наявність компенсаторної функції зорового аналізатора у глухих та слабкочуючих дітей, в результаті чого у них наочно-зорові форми пізнання переважають над словесно-логічними.