http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1494
Пізнаючи дійсність людина так чи інакше визначає своє ставлення до предметів, явищ, подій, до інших людей, до власної особистості: одне викликає в ній радість, інше - засмучує, третє - ображає. Радість, сум, образа, гнів, страх та інше - все це різні види суб єктивного відношення людини до дійсності.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 11 января 2016 г.
Теоретичний аналіз проблеми особливостей емоційної сфери післяопераційних хворих
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1493
Проблема емоційного стану хворих з хірургічною патологією обговорюється в багатьох наукових працях. Тому, в роботі психолога з пацієнтами, які потребують або перенесли оперативне втручання, визначення вихідних теоретичних позицій, підходів та концепцій набувають особливого значення.
Проблема емоційного стану хворих з хірургічною патологією обговорюється в багатьох наукових працях. Тому, в роботі психолога з пацієнтами, які потребують або перенесли оперативне втручання, визначення вихідних теоретичних позицій, підходів та концепцій набувають особливого значення.
воскресенье, 10 января 2016 г.
Основні напрямки педагогічного впливу на спілкування школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1492
Однією з найважливіших умов ефективності виховних впливів колективу є така організація його життєдіяльності, що надає максимальні можливості для спілкування школярів і сприяє йому.
Однією з найважливіших умов ефективності виховних впливів колективу є така організація його життєдіяльності, що надає максимальні можливості для спілкування школярів і сприяє йому.
Юнацька дружба
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1491
Щоб з ясувати критерії юнацької дружби , підліткам пропонували дописати декілька незакінчених речень типу: “ Друг – це той, хто...”; “Із другом я часто ...”; “Друг і приятель не зовсім те й саме, тому що...” При цьому з ясувалися два головних критерії дружби: вказівки на взаємодопомогу і вірність; вказівки на психологічну близькість ( відповіді типу: “... хто мене розуміє” “...хто мене любить”, “... з ким можна говорити про все” і т.п.). Хоча відповіді першого типу зустрічаються частіше, особливо в юнаків, з віком потреба в психологічній близькості збільшується, досягаючи свого апогею в 18-19-літніх. У дівчат ця потреба у всіх вікових періодах виражена значно сильніше, ніж у юнаків.
Щоб з ясувати критерії юнацької дружби , підліткам пропонували дописати декілька незакінчених речень типу: “ Друг – це той, хто...”; “Із другом я часто ...”; “Друг і приятель не зовсім те й саме, тому що...” При цьому з ясувалися два головних критерії дружби: вказівки на взаємодопомогу і вірність; вказівки на психологічну близькість ( відповіді типу: “... хто мене розуміє” “...хто мене любить”, “... з ким можна говорити про все” і т.п.). Хоча відповіді першого типу зустрічаються частіше, особливо в юнаків, з віком потреба в психологічній близькості збільшується, досягаючи свого апогею в 18-19-літніх. У дівчат ця потреба у всіх вікових періодах виражена значно сильніше, ніж у юнаків.
Спонтанні групи і вільне спілкування
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1490
Д.І. Фельдштейн виділяє три форми спілкування підлітків: інтимно-особисту, стихійно-групову, соціально-орієнтовану
Д.І. Фельдштейн виділяє три форми спілкування підлітків: інтимно-особисту, стихійно-групову, соціально-орієнтовану
Особистість в організованому колективі – шкільний клас
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1489
Найважливіший колектив, до якого належить підліток і під впливом якого формується його особистість — це шкільний клас.
Найважливіший колектив, до якого належить підліток і під впливом якого формується його особистість — це шкільний клас.
Суспільство однолітків як фактор соціалізації
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1488
Одна з головних тенденцій перехідного віку - переорієнтація підлітка і юнака з батьків, вчителів і взагалі старших на ровесників, більш-менш рівних собі по положенню. Ця переорієнтація може відбуватися повільно і поступово або стрибкоподібно і бурхливо, вона по-різному виражена в різних сферах діяльності, у яких престиж старших і однолітків, як мі бачили, неоднаковий, але така переорієнтація відбувається обов язково.
Одна з головних тенденцій перехідного віку - переорієнтація підлітка і юнака з батьків, вчителів і взагалі старших на ровесників, більш-менш рівних собі по положенню. Ця переорієнтація може відбуватися повільно і поступово або стрибкоподібно і бурхливо, вона по-різному виражена в різних сферах діяльності, у яких престиж старших і однолітків, як мі бачили, неоднаковий, але така переорієнтація відбувається обов язково.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)