воскресенье, 10 января 2016 г.

Основні напрямки педагогічного впливу на спілкування школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1492

Однією з найважливіших умов ефективності виховних впливів колективу є така організація його життєдіяльності, що надає максимальні можливості для спілкування школярів і сприяє йому.

Юнацька дружба

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1491

Щоб з ясувати критерії юнацької дружби , підліткам пропонували дописати декілька незакінчених речень типу: “ Друг – це той, хто...”; “Із другом я часто ...”; “Друг і приятель не зовсім те й саме, тому що...” При цьому з ясувалися два головних критерії дружби: вказівки на взаємодопомогу і вірність; вказівки на психологічну близькість ( відповіді типу: “... хто мене розуміє” “...хто мене любить”, “... з ким можна говорити про все” і т.п.). Хоча відповіді першого типу зустрічаються частіше, особливо в юнаків, з віком потреба в психологічній близькості збільшується, досягаючи свого апогею в 18-19-літніх. У дівчат ця потреба у всіх вікових періодах виражена значно сильніше, ніж у юнаків.

Спонтанні групи і вільне спілкування

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1490

Д.І. Фельдштейн виділяє три форми спілкування підлітків: інтимно-особисту, стихійно-групову, соціально-орієнтовану

Особистість в організованому колективі – шкільний клас

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1489

Найважливіший колектив, до якого належить підліток і під впливом якого формується його особистість — це шкільний клас.

Суспільство однолітків як фактор соціалізації

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1488

Одна з головних тенденцій перехідного віку - переорієнтація підлітка і юнака з батьків, вчителів і взагалі старших на ровесників, більш-менш рівних собі по положенню. Ця переорієнтація може відбуватися повільно і поступово або стрибкоподібно і бурхливо, вона по-різному виражена в різних сферах діяльності, у яких престиж старших і однолітків, як мі бачили, неоднаковий, але така переорієнтація відбувається обов язково.

суббота, 9 января 2016 г.

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ АЛКОГОЛЬНОЇ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ І ЮНАКІВ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1487

Мета експериментального дослідження: визначити акцентуації характеру підлітків, рівень соціальної підтримки і неправильного типу сімейного виховання та вплив поєднання цих чинників на формування алкоголізму в підлітковому і юнацькому віці.

Діагностика батьківського типу виховання при визначенні причин формування адиктивної поведінки у неповнолітніх

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1486

Як ми вже зазначали, у формуванні алкогольної адиктивної поведінки в підлітковому віці приймають участь не тільки наявні акцентуації характеру неповнолітніх та їх соціальні стосунки, а й інші чинники, до яких належать типи сімейних відношень у сім ї, що визначають характер сімейного виховання.