суббота, 9 января 2016 г.

Вивчення анамнезу життя та застосування методу клінічного інтерв’ю для визначення ризику формування алкогольної адиктивної поведінки у підлітків і юнаків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1484

На думку В.Д Менделевича, клінічне інтерв’ю – це метод отримання інформації стосовно індивідуально-психологічних якостей особистості, психологічних феноменів і психопатологічних симптомів та синдромів, внутрішньої картини хвороби пацієнта, а також спосіб психологічного впливу на людину, що здійснюється безпосередньо на основі особистісного контакту психолога і клієнта [39].

РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ МЕТОДІВ І МЕТОДИК ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ, ЩО СПИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ АЛКОГОЛЬНОЇ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1483

Вибір методів дослідження, що використовуються медичним психологом для вивчення проблеми впливу психологічних чинників на виникнення алкогольної адиктивної поведінки в підлітковому віці, зумовлений тими завданнями, які виникають перед ним при виконанні професійних обов’язків.

Вплив психологічних чинників на виникнення та формування алкогольної адиктивної поведінки у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1482

Підліткова наркоманія є однією з найбільш серйозних медико-психологічних і соціальних проблем в усіх країнах світу. Вживання психоактивних речовин, зокрема алкоголю, широко розповсюджено в молодіжному середовищі, здійснює негативний вплив на життєдіяльність молодих людей та викликає різке зниження пізнавальних процесів, сприяє розвитку специфічних асоціальних рис особистості і в цілому руйнує психічне і фізичне здоров я. В нашій країні дослідження, присвячені проблемі підліткової адиктивної поведінки, проводились такими вченими, як Бітенський В.С. [7], Гульдан В.В. [18], Зав’ялов В.Ю. [22], Кондратенко В.Т. [28], Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37], Менделевич В.Д. [39] та іншими науковцями. В своїх працях вони особливо звертали увагу на особливості особистості і поведінки підлітків, мотивації і мотивів вживання психоактивних речовин та проблемам виховання підлітків. Адже ці вчені вважають, що багаточисельність і складність механізмів розвитку змін особистості і поведінки при вживанні психоактивних речовин, вимагають необхідності системного підходу до їх вивчення, включно з аналізом усіх факторів і чинників, які визначають психічне здоров я, – соціальних, психологічних, соціально-психологічних, соматичних тощо. Такий підхід дасть можливість отримати базу для розробки ефективної системи психокорекції і психопрофілактики алкоголізму у підлітків.

Фізіологічні і соціопсихологічні особливості підліткового віку як фактори розвитку раннього алкоголізму

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1481

Розробкою питань про фізіологічні і соціопсихологічні особливості підліткового віку та їх вплив на виникнення алкогольної адиктивної поведінки у неповнолітніх займались такі вчені, як Бітенський В.С. [5],
Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37], Москаленко В.Д. [41], Шабанов П.Д. [52] та інші.

Поняття про алкогольну адиктивну поведінку та її специфіка в підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1480

Проблему виникнення та особливості адиктивної поведінки у підлітків, зокрема алкогольної, вивчали такі вітчизняні вчені, як Бітенський В.С. [5], Гордійчук С.А. [16], Гребенюк А.А. [17], Зав’ялов В.Ю. [22], Карвасарський Б.Д. [23], Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37].

ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ АЛКОГОЛЬНОЇ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ І ЮНАКІВ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1479

При вивченні проблеми адиктивної поведінки та при з’ясуванні факторів, що сприяють виникненню алкоголізму в підлітковому віці, визначення вихідних теоретичних позицій, підходів та концепцій набувають особливого значення.

Ігри, які використовують на етапі актуалізації опорних знань

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1478

Допуск. Проводять на старті уроку, коли право голосу дають кожному .учневі. Це має такий виг­ляд.: учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Піднімати­ся доводиться тільки тим учням, які не змогли відповісти на запитан­ня. На цей етап учитель добирає прості запитання, що вимагають, як правило, односкладових відповідей — на чисте знання раніше вивче­ного в класі матеріалу. Отже, після першого кола допуску в класі сто­ять лише кілька учнів, причому ні в якому разі не слід робити акцент на їхній нездатності. Навпаки, вчи­тель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поста­вити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція три­ває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді. Як дана форма фронтального опитування працює на основну ідею підвищен­ня психологічної привабливості уроку? По-перше, протягом пер­ших 5—7 хвилин уроку вже кожен учень «виступив», причому дав пра­вильну відповідь, і це вже йому приємно й додає впевненості, По-друге, не пропала дарма домашня праця, і можна спробувати розви­нути успіх. По-третє, коли всі ки­даються на допомогу тим, хто замешкався на старті, в класі з яв­ляється атмосфера єдності й доб­розичливості. Нарешті, протягом цих 5 хвилин у класі звучить корис­на навчальна інформація, необхід­на для подальшого просування, причому звучить з вуст учнів, І її по­трібно слухати (раптом це саме питання трапиться й мені?). Важливо, щоб усе відбувалося по-доб­рому, без тиску, і зміцнювало в дітей переконаність, що їм це під силу.