http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1482
Підліткова наркоманія є однією з найбільш серйозних медико-психологічних і соціальних проблем в усіх країнах світу. Вживання психоактивних речовин, зокрема алкоголю, широко розповсюджено в молодіжному середовищі, здійснює негативний вплив на життєдіяльність молодих людей та викликає різке зниження пізнавальних процесів, сприяє розвитку специфічних асоціальних рис особистості і в цілому руйнує психічне і фізичне здоров я. В нашій країні дослідження, присвячені проблемі підліткової адиктивної поведінки, проводились такими вченими, як Бітенський В.С. [7], Гульдан В.В. [18], Зав’ялов В.Ю. [22], Кондратенко В.Т. [28], Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37], Менделевич В.Д. [39] та іншими науковцями. В своїх працях вони особливо звертали увагу на особливості особистості і поведінки підлітків, мотивації і мотивів вживання психоактивних речовин та проблемам виховання підлітків. Адже ці вчені вважають, що багаточисельність і складність механізмів розвитку змін особистості і поведінки при вживанні психоактивних речовин, вимагають необхідності системного підходу до їх вивчення, включно з аналізом усіх факторів і чинників, які визначають психічне здоров я, – соціальних, психологічних, соціально-психологічних, соматичних тощо. Такий підхід дасть можливість отримати базу для розробки ефективної системи психокорекції і психопрофілактики алкоголізму у підлітків.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 9 января 2016 г.
Фізіологічні і соціопсихологічні особливості підліткового віку як фактори розвитку раннього алкоголізму
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1481
Розробкою питань про фізіологічні і соціопсихологічні особливості підліткового віку та їх вплив на виникнення алкогольної адиктивної поведінки у неповнолітніх займались такі вчені, як Бітенський В.С. [5],
Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37], Москаленко В.Д. [41], Шабанов П.Д. [52] та інші.
Розробкою питань про фізіологічні і соціопсихологічні особливості підліткового віку та їх вплив на виникнення алкогольної адиктивної поведінки у неповнолітніх займались такі вчені, як Бітенський В.С. [5],
Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37], Москаленко В.Д. [41], Шабанов П.Д. [52] та інші.
Поняття про алкогольну адиктивну поведінку та її специфіка в підлітковому віці
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1480
Проблему виникнення та особливості адиктивної поведінки у підлітків, зокрема алкогольної, вивчали такі вітчизняні вчені, як Бітенський В.С. [5], Гордійчук С.А. [16], Гребенюк А.А. [17], Зав’ялов В.Ю. [22], Карвасарський Б.Д. [23], Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37].
Проблему виникнення та особливості адиктивної поведінки у підлітків, зокрема алкогольної, вивчали такі вітчизняні вчені, як Бітенський В.С. [5], Гордійчук С.А. [16], Гребенюк А.А. [17], Зав’ялов В.Ю. [22], Карвасарський Б.Д. [23], Лічко А.Є. [32], Максимова Н.Ю. [37].
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ АЛКОГОЛЬНОЇ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ І ЮНАКІВ
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1479
При вивченні проблеми адиктивної поведінки та при з’ясуванні факторів, що сприяють виникненню алкоголізму в підлітковому віці, визначення вихідних теоретичних позицій, підходів та концепцій набувають особливого значення.
При вивченні проблеми адиктивної поведінки та при з’ясуванні факторів, що сприяють виникненню алкоголізму в підлітковому віці, визначення вихідних теоретичних позицій, підходів та концепцій набувають особливого значення.
Ігри, які використовують на етапі актуалізації опорних знань
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1478
Допуск. Проводять на старті уроку, коли право голосу дають кожному .учневі. Це має такий вигляд.: учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підніматися доводиться тільки тим учням, які не змогли відповісти на запитання. На цей етап учитель добирає прості запитання, що вимагають, як правило, односкладових відповідей — на чисте знання раніше вивченого в класі матеріалу. Отже, після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів, причому ні в якому разі не слід робити акцент на їхній нездатності. Навпаки, вчитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді. Як дана форма фронтального опитування працює на основну ідею підвищення психологічної привабливості уроку? По-перше, протягом перших 5—7 хвилин уроку вже кожен учень «виступив», причому дав правильну відповідь, і це вже йому приємно й додає впевненості, По-друге, не пропала дарма домашня праця, і можна спробувати розвинути успіх. По-третє, коли всі кидаються на допомогу тим, хто замешкався на старті, в класі з являється атмосфера єдності й доброзичливості. Нарешті, протягом цих 5 хвилин у класі звучить корисна навчальна інформація, необхідна для подальшого просування, причому звучить з вуст учнів, І її потрібно слухати (раптом це саме питання трапиться й мені?). Важливо, щоб усе відбувалося по-доброму, без тиску, і зміцнювало в дітей переконаність, що їм це під силу.
Допуск. Проводять на старті уроку, коли право голосу дають кожному .учневі. Це має такий вигляд.: учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підніматися доводиться тільки тим учням, які не змогли відповісти на запитання. На цей етап учитель добирає прості запитання, що вимагають, як правило, односкладових відповідей — на чисте знання раніше вивченого в класі матеріалу. Отже, після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів, причому ні в якому разі не слід робити акцент на їхній нездатності. Навпаки, вчитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді. Як дана форма фронтального опитування працює на основну ідею підвищення психологічної привабливості уроку? По-перше, протягом перших 5—7 хвилин уроку вже кожен учень «виступив», причому дав правильну відповідь, і це вже йому приємно й додає впевненості, По-друге, не пропала дарма домашня праця, і можна спробувати розвинути успіх. По-третє, коли всі кидаються на допомогу тим, хто замешкався на старті, в класі з являється атмосфера єдності й доброзичливості. Нарешті, протягом цих 5 хвилин у класі звучить корисна навчальна інформація, необхідна для подальшого просування, причому звучить з вуст учнів, І її потрібно слухати (раптом це саме питання трапиться й мені?). Важливо, щоб усе відбувалося по-доброму, без тиску, і зміцнювало в дітей переконаність, що їм це під силу.
Ігри, які використовують на етапі вивчення нового матеріалу
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1477
Рятувальна експедиція. Десь у горах зазнав аварії авіалайнер з коштовним вантажем на борту, і ми споряджаємо рятувальну експедицію. Клас розбивається на групи, кожна з яких. отримує маршрутний лист із вказівкою орієнтовного напрямку пошуку (з формулюванням головних питань з досліджуваної теми) і стартового завдання (наприклад, нескладного завдання за пройденим матеріалом). Далі процес пошуку може бути організований у такий спосіб: група отримує від учителя уривок радіограми від потерпілих під час аварії й намагається його розшифрувати (уривок може містити, наприклад, опис і результати експерименту з досліджуваної проблеми, а група має їх інтерпретувати й використовувати, відповідаючи на запитання з нової теми).
Рятувальна експедиція. Десь у горах зазнав аварії авіалайнер з коштовним вантажем на борту, і ми споряджаємо рятувальну експедицію. Клас розбивається на групи, кожна з яких. отримує маршрутний лист із вказівкою орієнтовного напрямку пошуку (з формулюванням головних питань з досліджуваної теми) і стартового завдання (наприклад, нескладного завдання за пройденим матеріалом). Далі процес пошуку може бути організований у такий спосіб: група отримує від учителя уривок радіограми від потерпілих під час аварії й намагається його розшифрувати (уривок може містити, наприклад, опис і результати експерименту з досліджуваної проблеми, а група має їх інтерпретувати й використовувати, відповідаючи на запитання з нової теми).
Ігри, які використовують на уроках закріплення отриманих знань, вироблення практичних умінь і навичок
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1476
Хрестики-нулики. На дошці — традиційне для цієї гри поле 3 х 3 см. Перемагає, як завжди, команда, яка першою закреслить рядок із трьох секторів. Ходи роблять по черзі. Причому, якщо команда, яка вибрала сектор, із завданням справляється, в ньому виставляють її знак (скажімо, хрестик), а якщо завдання не виконано,— сектор програний і в ньому з являється знак суперників (нулик) без будь-яких зусиль з їхнього боку. Така форма була придумана в Клубі Знавців десяток років тому і, за всієї простоти, приховує в собі дуже великий потенціал, тому що дає змогу максимально урізноманітнити види діяльності учнів.
Хрестики-нулики. На дошці — традиційне для цієї гри поле 3 х 3 см. Перемагає, як завжди, команда, яка першою закреслить рядок із трьох секторів. Ходи роблять по черзі. Причому, якщо команда, яка вибрала сектор, із завданням справляється, в ньому виставляють її знак (скажімо, хрестик), а якщо завдання не виконано,— сектор програний і в ньому з являється знак суперників (нулик) без будь-яких зусиль з їхнього боку. Така форма була придумана в Клубі Знавців десяток років тому і, за всієї простоти, приховує в собі дуже великий потенціал, тому що дає змогу максимально урізноманітнити види діяльності учнів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)