http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1475
Результативність використання дидактичних ігор залежить від методики їх застосування.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 9 января 2016 г.
Перспективний досвід використання дидактичної гри у навчальному процесі початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1474
Визначенням дидактичних і розвиваючих функцій гри, впливом її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів психологи і педагоги займаються ще з 60-х років ХХ ст.[]. Проводилась систематизація дидактичних ігор і використовувались різні підходи до їх класифікації. Цьому сприяли дослідження О.О. Вербицького, М.В. Кларіна, Г.О. Ляпіної, О.Е. Селецької, В.Г. Семенова. Значна увага у цей період приділялася розробці та використанню ділових ігор, створюються наукові центри з розробки теорії та практики ділової гри (Москва, Ленінград, Київ, Новосибірськ, Одеса, Челябінськ). Гра перетворюється з допоміжного прийому у справжню модель навчання. Значну роль у становленні та розвитку цього нового методу навчання відіграли праці М.М. Бернштейна, В.М. Буркова, С.Р. Гідрович, В.М. Єфімова, Р.Ф. Жукова, В.Ф. Комарова, В.Я. Платова, В.Р. Прауде, В.І. Рибальського, І.М. Сироєжина, О.М. Смолкіна, Т.П. Тимофіївського, Б.М. Христенко та ін.
Визначенням дидактичних і розвиваючих функцій гри, впливом її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів психологи і педагоги займаються ще з 60-х років ХХ ст.[]. Проводилась систематизація дидактичних ігор і використовувались різні підходи до їх класифікації. Цьому сприяли дослідження О.О. Вербицького, М.В. Кларіна, Г.О. Ляпіної, О.Е. Селецької, В.Г. Семенова. Значна увага у цей період приділялася розробці та використанню ділових ігор, створюються наукові центри з розробки теорії та практики ділової гри (Москва, Ленінград, Київ, Новосибірськ, Одеса, Челябінськ). Гра перетворюється з допоміжного прийому у справжню модель навчання. Значну роль у становленні та розвитку цього нового методу навчання відіграли праці М.М. Бернштейна, В.М. Буркова, С.Р. Гідрович, В.М. Єфімова, Р.Ф. Жукова, В.Ф. Комарова, В.Я. Платова, В.Р. Прауде, В.І. Рибальського, І.М. Сироєжина, О.М. Смолкіна, Т.П. Тимофіївського, Б.М. Христенко та ін.
Роль дидактичної гри у підвищенні рівня успішності учнів початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1473
Учитель іде на роботу… Що чекає на нього там?
Учитель іде на роботу… Що чекає на нього там?
Сутність поняття «дидактична гра». Види та структура ігор
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1472
Прийнято розрізняти два основних типи ігор: ігри з фіксованими, відкритими правилами та ігри із прихованими правилами. Прикладом ігор першого типу є більшість дидактичних, пізнавальних і рухливих ігор, сюди відносять також розвиваючі інтелектуальні, музичні ігри, ігри-забави. До другого типу відносять сюжетно-рольові ігри. Правила в них існують неявно. Вони - у нормах поведінки відтворюваних героїв.
Прийнято розрізняти два основних типи ігор: ігри з фіксованими, відкритими правилами та ігри із прихованими правилами. Прикладом ігор першого типу є більшість дидактичних, пізнавальних і рухливих ігор, сюди відносять також розвиваючі інтелектуальні, музичні ігри, ігри-забави. До другого типу відносять сюжетно-рольові ігри. Правила в них існують неявно. Вони - у нормах поведінки відтворюваних героїв.
Психолого-педагогічні особливості використання дидактичних ігор
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1471
Діти приходять в школу, як правило, з дитячих садків, де провідною їх діяльністю була гра. Тепер основною працею дітей стає навчання, на яке шестирічній дитині дуже важко переключитись відразу. Воно потребує від дітей значно більшої відповідальності, посидючості та працелюбства. Найбільш швидким та безболісним засобом подоланням психологічного бар’єру, виникаючого при приході дитини до школи, являється використання гри як методичного прийому в учбовому процесі.
Діти приходять в школу, як правило, з дитячих садків, де провідною їх діяльністю була гра. Тепер основною працею дітей стає навчання, на яке шестирічній дитині дуже важко переключитись відразу. Воно потребує від дітей значно більшої відповідальності, посидючості та працелюбства. Найбільш швидким та безболісним засобом подоланням психологічного бар’єру, виникаючого при приході дитини до школи, являється використання гри як методичного прийому в учбовому процесі.
Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1470
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1469
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)