суббота, 9 января 2016 г.

Сутність поняття «дидактична гра». Види та структура ігор

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1472

Прийнято розрізняти два основних типи ігор: ігри з фіксованими, відкритими правилами та ігри із прихованими правилами. Прикладом ігор першого типу є більшість дидактичних, пізнавальних і рухливих ігор, сюди відносять також розвиваючі інтелектуальні, музичні ігри, ігри-забави. До другого типу відносять сюжетно-рольові ігри. Правила в них існують неявно. Вони - у нормах поведінки відтворюваних героїв.

Психолого-педагогічні особливості використання дидактичних ігор

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1471

Діти приходять в школу, як правило, з дитячих садків, де провідною їх діяльністю була гра. Тепер основною працею дітей стає навчання, на яке шестирічній дитині дуже важко переключитись відразу. Воно потребує від дітей значно більшої відповідальності, посидючості та працелюбства. Найбільш швидким та безболісним засобом подоланням психологічного бар’єру, виникаючого при приході дитини до школи, являється використання гри як методичного прийому в учбовому процесі.

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1470

На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1469

На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.

Методика та результати дослідження пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1468

Експериментальне дослідження провели в ЖЕЛ № 24 ( задіяні учні та вчителі цієї школи).

Перспективний досвід вчителів початкової школи щодо розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1467

Одним із головних завдань багато вчителів, підсумовуючи вимоги до уроку, визначають розвиток пізнавальних інтересів дитини, бажання вчитись, потребу в розширенні і набуванні знань, формуванні позитивного ставлення до навчання. Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.

Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1466

Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих операцій.