http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1470
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 9 января 2016 г.
Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1469
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.
Методика та результати дослідження пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1468
Експериментальне дослідження провели в ЖЕЛ № 24 ( задіяні учні та вчителі цієї школи).
Експериментальне дослідження провели в ЖЕЛ № 24 ( задіяні учні та вчителі цієї школи).
Перспективний досвід вчителів початкової школи щодо розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1467
Одним із головних завдань багато вчителів, підсумовуючи вимоги до уроку, визначають розвиток пізнавальних інтересів дитини, бажання вчитись, потребу в розширенні і набуванні знань, формуванні позитивного ставлення до навчання. Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.
Одним із головних завдань багато вчителів, підсумовуючи вимоги до уроку, визначають розвиток пізнавальних інтересів дитини, бажання вчитись, потребу в розширенні і набуванні знань, формуванні позитивного ставлення до навчання. Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.
Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку на уроках рідної мови
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1466
Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих операцій.
Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих операцій.
Історія вивчення та дослідження пізнавальних інтересів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1465
Щоб розкрити природу інтересу, його структуру, суть, взаємозв’язок з іншими компонентами навчально-виховного процесу, варто зробити екскурс в історію його вивчення.
Щоб розкрити природу інтересу, його структуру, суть, взаємозв’язок з іншими компонентами навчально-виховного процесу, варто зробити екскурс в історію його вивчення.
Загальне поняття про пізнавальний інтерес
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1464
Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності [30, 146].
Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності [30, 146].
Подписаться на:
Сообщения (Atom)