суббота, 9 января 2016 г.

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1470

На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1469

На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, вивчення досвіду кращих педагогів, експериментального порівняння класів за показниками навчальних інтересів, а також аналізу навчального процесу в них протягом певного часу, показує, що розвиток пізнавальних інтересів залежить не тільки від змісту програмового матеріалу, а й від організації процесу засвоєння його змісту.

Методика та результати дослідження пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1468

Експериментальне дослідження провели в ЖЕЛ № 24 ( задіяні учні та вчителі цієї школи).

Перспективний досвід вчителів початкової школи щодо розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школи на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1467

Одним із головних завдань багато вчителів, підсумовуючи вимоги до уроку, визначають розвиток пізнавальних інтересів дитини, бажання вчитись, потребу в розширенні і набуванні знань, формуванні позитивного ставлення до навчання. Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.

Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку на уроках рідної мови

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1466

Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих операцій.

Історія вивчення та дослідження пізнавальних інтересів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1465

Щоб розкрити природу інтересу, його структуру, суть, взаємозв’язок з іншими компонентами навчально-виховного процесу, варто зробити екскурс в історію його вивчення.

Загальне поняття про пізнавальний інтерес

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1464

Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності [30, 146].