http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1464
Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності [30, 146].
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
суббота, 9 января 2016 г.
Перспективний досвід розвитку пізнавального інтересу вчителями початкових класів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1463
Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.
Серед педагогічних якостей учителя важливим є вміння збудити в учнів інтерес до знань, задовольнити його.
Особливості розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школи засобами математики
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1462
Формування пізнавальних інтересів - це тривалий процес. Він обов’язково вимагає певних внутрішніх і зовнішніх умов, є залежним від педагогічного керівництва, правильного виконання органічної єдності системи науки, системи її пізнання і викладання в школі. Тобто обов’язково враховувати особливості навчальної діяльності як об’єкта інтересу учня, зокрема наявності елементів новизни в змісті навчального матеріалу, форми організації навчальної діяльності, праці, застосування різних засобів навчання.
Формування пізнавальних інтересів - це тривалий процес. Він обов’язково вимагає певних внутрішніх і зовнішніх умов, є залежним від педагогічного керівництва, правильного виконання органічної єдності системи науки, системи її пізнання і викладання в школі. Тобто обов’язково враховувати особливості навчальної діяльності як об’єкта інтересу учня, зокрема наявності елементів новизни в змісті навчального матеріалу, форми організації навчальної діяльності, праці, застосування різних засобів навчання.
Психолого-педагогічні особливості формування пізнавального інтересу в учнів молодшого шкільного віку
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1461
Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих. [ 11 ; 14] Він є могутнім засобом успішності у навчанні і вихованні, необхідною умовою досягнення позитивного результату. Тобто, уміння щось побачити, здивуватися, захопитися, зрозуміти що, чому і як відбувається, знайти в собі сили, щоб відшукувати відповіді на запитання, не відступати перед труднощами, а діставши відповідь, знову прагнути вперед у незвідане - все це, разом узяте, і складає інтерес.
Інтерес виступає найважливішим збудником будь-якої діяльності. Його розвиток, як і різний процес становлення, - це внутрішньо необхідний рух живої системи від нижчих до вищих рівнів організації та формування, це якісні зміни в цілому, перехід від нижчих структур до вищих. [ 11 ; 14] Він є могутнім засобом успішності у навчанні і вихованні, необхідною умовою досягнення позитивного результату. Тобто, уміння щось побачити, здивуватися, захопитися, зрозуміти що, чому і як відбувається, знайти в собі сили, щоб відшукувати відповіді на запитання, не відступати перед труднощами, а діставши відповідь, знову прагнути вперед у незвідане - все це, разом узяте, і складає інтерес.
Поняття сутності пізнавального інтересу
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1460
Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності.[ 28, 146 ] Щоб розкрити природу інтересу, його структуру, суть, взаємозв’язок з іншими компонентами навчально-виховного процесу, варто зробити екскурс в історію його вивчення.
Інтерес є могутнім засобом успішного навчання та виховання, необхідною умовою для досягнення позитивних результатів. Також, це форма прояву пізнавальної потреби, що забезпечує спрямованість особистості, ознайомлення з новими фактами, більш повне відображення дійсності.[ 28, 146 ] Щоб розкрити природу інтересу, його структуру, суть, взаємозв’язок з іншими компонентами навчально-виховного процесу, варто зробити екскурс в історію його вивчення.
Експериментальна програма розвитку естетичних потреб підлітків засобами образотворчого мистецтва
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1459
Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.
Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.
Діагностика рівня розвитку естетичних потреб підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1458
З метою виявлення особливостей та умов ефективності розвитку естетичних потреб підлітків нами проведена дослідно-експериментальна робота. Педагогічний експеримент проходив на базі Житомирської гуманітарної гімназії № 23 та Житомирської дитячої художньої школи. У ньому брали участь учні 6-7-х класів. Вибірка становила 43 учні, з них – 15, що займаються у художній школі.
З метою виявлення особливостей та умов ефективності розвитку естетичних потреб підлітків нами проведена дослідно-експериментальна робота. Педагогічний експеримент проходив на базі Житомирської гуманітарної гімназії № 23 та Житомирської дитячої художньої школи. У ньому брали участь учні 6-7-х класів. Вибірка становила 43 учні, з них – 15, що займаються у художній школі.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)