http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444
Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 7 января 2016 г.
Теоретичні та методичні аспекти психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1443
Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.
Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.
Чинники і прояви антисоціальної поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1442
За даними досліджень науковців, зокрема Є.В.Андрієнко [1], А.Й.Капської [38], Н.Ю.Максимової [20], Е.Л. Мілютіної [21], В.М.Оржехівської [24], І.Л.Пономаренко [30] та ін., десь біля 80 % випадків антисоціальної поведінки підлітків переважає важке нагромадження впливів різних соціальних чинників, які базуються на багатоаспектності і своєрідності спадкових аномалій. Характерно, що співвідношення цих чинників у кожного індивіда своє і у кожному випадку вони перебувають у дуже складній взаємодії.
За даними досліджень науковців, зокрема Є.В.Андрієнко [1], А.Й.Капської [38], Н.Ю.Максимової [20], Е.Л. Мілютіної [21], В.М.Оржехівської [24], І.Л.Пономаренко [30] та ін., десь біля 80 % випадків антисоціальної поведінки підлітків переважає важке нагромадження впливів різних соціальних чинників, які базуються на багатоаспектності і своєрідності спадкових аномалій. Характерно, що співвідношення цих чинників у кожного індивіда своє і у кожному випадку вони перебувають у дуже складній взаємодії.
Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1441
Підлітковий вік – надзвичайно складний етап психічного розвитку. Л.С.Виготський, розглядав вік як відносно замкнений період розвитку, значення якого визначається його місцем у суспільстві і в загальному циклі розвитку в якому загальні закони розвитку знаходять всякий раз якісне вираження [10, с. 176]. Вікові особливості існують як найбільш типові, найбільш характерні загальні особливості віку, які вказують на загальні направлення розвитку. Складність кожного вікового періоду полягає в тому, що він містить в собі психологічні реалії сьогоднішнього дня, ціннісний сенс яких у більшості випадків визначається потребами дня завтрашнього [10, с. 177].
Підлітковий вік – надзвичайно складний етап психічного розвитку. Л.С.Виготський, розглядав вік як відносно замкнений період розвитку, значення якого визначається його місцем у суспільстві і в загальному циклі розвитку в якому загальні закони розвитку знаходять всякий раз якісне вираження [10, с. 176]. Вікові особливості існують як найбільш типові, найбільш характерні загальні особливості віку, які вказують на загальні направлення розвитку. Складність кожного вікового періоду полягає в тому, що він містить в собі психологічні реалії сьогоднішнього дня, ціннісний сенс яких у більшості випадків визначається потребами дня завтрашнього [10, с. 177].
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1440
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.
Прогностичний аналіз результатів впровадження програми “Життя – це радість”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1438
Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.
Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)