четверг, 7 января 2016 г.

Чинники і прояви антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1442

За даними досліджень науковців, зокрема Є.В.Андрієнко [1], А.Й.Капської [38], Н.Ю.Максимової [20], Е.Л. Мілютіної [21], В.М.Оржехівської [24], І.Л.Пономаренко [30] та ін., десь біля 80 % випадків антисоціальної поведінки підлітків переважає важке нагромадження впливів різних соціальних чинників, які базуються на багатоаспектності і своєрідності спадкових аномалій. Характерно, що співвідношення цих чинників у кожного індивіда своє і у кожному випадку вони перебувають у дуже складній взаємодії.

Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1441

Підлітковий вік – надзвичайно складний етап психічного розвитку. Л.С.Виготський, розглядав вік як відносно замкнений період розвитку, значення якого визначається його місцем у суспільстві і в загальному циклі розвитку в якому загальні закони розвитку знаходять всякий раз якісне вираження [10, с. 176]. Вікові особливості існують як найбільш типові, найбільш характерні загальні особливості віку, які вказують на загальні направлення розвитку. Складність кожного вікового періоду полягає в тому, що він містить в собі психологічні реалії сьогоднішнього дня, ціннісний сенс яких у більшості випадків визначається потребами дня завтрашнього [10, с. 177].

Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1440

Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.

Рухливі ігри

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1439

Рухливі ігри

Прогностичний аналіз результатів впровадження програми “Життя – це радість”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1438

Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.

Реалізація програми “Життя – це радість”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1437

Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.

Дослідницька діяльність по проблемі роботи класного керівника, спрямованої на формування здорового способу життя у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1436

Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.