http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1441
Підлітковий вік – надзвичайно складний етап психічного розвитку. Л.С.Виготський, розглядав вік як відносно замкнений період розвитку, значення якого визначається його місцем у суспільстві і в загальному циклі розвитку в якому загальні закони розвитку знаходять всякий раз якісне вираження [10, с. 176]. Вікові особливості існують як найбільш типові, найбільш характерні загальні особливості віку, які вказують на загальні направлення розвитку. Складність кожного вікового періоду полягає в тому, що він містить в собі психологічні реалії сьогоднішнього дня, ціннісний сенс яких у більшості випадків визначається потребами дня завтрашнього [10, с. 177].
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 7 января 2016 г.
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1440
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.
Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.
Прогностичний аналіз результатів впровадження програми “Життя – це радість”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1438
Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.
Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.
Реалізація програми “Життя – це радість”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1437
Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.
Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.
Дослідницька діяльність по проблемі роботи класного керівника, спрямованої на формування здорового способу життя у підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1436
Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.
Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.
Перспективний педагогічний досвід формування основ здорового способу життя учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1435
Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.
Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)