http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1437
Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 7 января 2016 г.
Дослідницька діяльність по проблемі роботи класного керівника, спрямованої на формування здорового способу життя у підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1436
Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.
Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.
Перспективний педагогічний досвід формування основ здорового способу життя учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1435
Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.
Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.
Формування навичок здорового способу життя у підлітків у сім’ї
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1434
Саме сім’я відіграє вирішальну роль в опануванні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок і вмінь, а школа має всіляко сприяти, аби дитина ставала сильнішою, міцнішою, витривалішою.
Саме сім’я відіграє вирішальну роль в опануванні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок і вмінь, а школа має всіляко сприяти, аби дитина ставала сильнішою, міцнішою, витривалішою.
Особливості організації навчальної діяльності підлітків щодо формування основ здорового способу життя
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1433
Навчання – один із засобів всебічного виховання людини.
Навчання – один із засобів всебічного виховання людини.
Виховна діяльність класного керівника по формуванню здорового способу життя серед підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1432
У даний час в країні відбуваються різкі зміни в економічному, політичному і соціальному житті. Ці зміни привели до появи нових соціальних проблем, які в першу чергу позначилися на вихованні, розвитку, соціальному формуванні дітей, підлітків і молоді. Всю свою діяльність по формуванню здорового способу життя педагог проводить з урахуванням вікових і індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам як підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивне зростання і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається.
У даний час в країні відбуваються різкі зміни в економічному, політичному і соціальному житті. Ці зміни привели до появи нових соціальних проблем, які в першу чергу позначилися на вихованні, розвитку, соціальному формуванні дітей, підлітків і молоді. Всю свою діяльність по формуванню здорового способу життя педагог проводить з урахуванням вікових і індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам як підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивне зростання і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається.
Психолого-педагогічні умови, необхідні для формування здорового способу життя у підлітковому віці
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1431
У сучасних умовах зростає роль загальноосвітньої школи не лише як навчально-виховного, але й найбільш масового оздоровчого закладу для дітей і підлітків.
У сучасних умовах зростає роль загальноосвітньої школи не лише як навчально-виховного, але й найбільш масового оздоровчого закладу для дітей і підлітків.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)