четверг, 7 января 2016 г.

Реалізація програми “Життя – це радість”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1437

Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.

Дослідницька діяльність по проблемі роботи класного керівника, спрямованої на формування здорового способу життя у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1436

Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.

Перспективний педагогічний досвід формування основ здорового способу життя учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1435

Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.

Формування навичок здорового способу життя у підлітків у сім’ї

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1434

Саме сім’я відіграє вирішальну роль в опануванні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок і вмінь, а школа має всіляко сприяти, аби дитина ставала сильнішою, міцнішою, витривалішою.

Особливості організації навчальної діяльності підлітків щодо формування основ здорового способу життя

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1433

Навчання – один із засобів всебічного виховання людини.

Виховна діяльність класного керівника по формуванню здорового способу життя серед підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1432

У даний час в країні відбуваються різкі зміни в економічному, політичному і соціальному житті. Ці зміни привели до появи нових соціальних проблем, які в першу чергу позначилися на вихованні, розвитку, соціальному формуванні дітей, підлітків і молоді. Всю свою діяльність по формуванню здорового способу життя педагог проводить з урахуванням вікових і індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам як підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивне зростання і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається.

Психолого-педагогічні умови, необхідні для формування здорового способу життя у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1431

У сучасних умовах зростає роль загальноосвітньої школи не лише як навчально-виховного, але й найбільш масового оздоровчого закладу для дітей і підлітків.