четверг, 7 января 2016 г.

Особливості організації навчальної діяльності підлітків щодо формування основ здорового способу життя

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1433

Навчання – один із засобів всебічного виховання людини.

Виховна діяльність класного керівника по формуванню здорового способу життя серед підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1432

У даний час в країні відбуваються різкі зміни в економічному, політичному і соціальному житті. Ці зміни привели до появи нових соціальних проблем, які в першу чергу позначилися на вихованні, розвитку, соціальному формуванні дітей, підлітків і молоді. Всю свою діяльність по формуванню здорового способу життя педагог проводить з урахуванням вікових і індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам як підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивне зростання і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається.

Психолого-педагогічні умови, необхідні для формування здорового способу життя у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1431

У сучасних умовах зростає роль загальноосвітньої школи не лише як навчально-виховного, але й найбільш масового оздоровчого закладу для дітей і підлітків.

Роль фізичного виховання у процесі формування здорового способу життя у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1430

Метою фізичного виховання є сприяння підготовці гармонійно розвиненої особистості. У процесі позаурочної роботи школи з підлітками з курсу фізичного виховання передбачається розв’язання таких задач:
- виховання високих моральних, вольових і фізичних якостей, готовності до високопродуктивної праці;
- збереження і зміцнення здоров я, сприяння правильному формуванню і всебічному розвитку організму, підтримка високої працездатності впродовж усього періоду навчання;
- всебічна фізична підготовка;
- надбання необхідних знань з основ теорії, методики і організації фізичного виховання і спортивного тренування;
- виховання переконаності в необхідності регулярно займатися фізичною культурою і спортом.

среда, 6 января 2016 г.

Сутність та зміст здорового способу життя як компоненту мети виховання гармонійно розвиненої особистості

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1429

Здоровий спосіб життя - це спосіб життя, заснований на принципах моральності. Він повинен бути раціонально організованим, активним, трудовим, що гартує. Повинен захищати від несприятливих дій навколишнього середовища, дозволяти до глибокої старості зберігати етичне, психічне і фізичне здоров я.

Аналіз науково–педагогічної літератури про роль впливу способу життя на здоров я дітей і підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1428

Ефективність виховання і навчання дітей і підлітків залежить від здоров я. Здоров я – важливий чинник працездатності і гармонійного розвитку дитячого організму.

Перевірка результативності дослідного навчання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1427

З метою вивчення ефективності вокористання системи вправ для розвитку усного зв’язного мовлення було проведено контрольний експеримент. Він складався з числових зрізових робіт. Хоч метою нашого дослідження було вивчити процес розвитку усних мовленнєвих умінь, проте, щоб спростити процес контролю і аналізу, вирішено було застосувати письмовий варіант виконання.